Zoekresultaten

1. C

Hoe herkennen koemelkallergie?

Ons zoontje kreeg na 3 maanden ineens bloed in zijn stoelgang. Verder eigenlijk geen andere symptomen. Nutrilon pepti geprobeerd maar hielp niet. Nu drinkt hij puramino (vroegere nutramigen aa) en sinds hij dit drinkt geen bloed meer. De melk smaakt echt heel vies ocharme maar hij lijkt het...
  2. C

Betroubaarheid vroege zwangerschaps test

Hier ook eerst een negatieve early test en een paar dagen later een positieve 'gewone' test. Het kan dus zeker maar hangt idd af van je HCG-waarde zoals hierboven al gezegd is geweest. Succes!
  3. C

Uitgerekend juni 2019

Allereerst bedankt voor jullie reacties na mijn vraag over het griepvaccin. Ik was ook heel erg geschrokken na deze uitspraak maar ben nu al wat geruster na jullie reacties.    @MommyB: Bedankt om dit te delen, dit heeft me toch wel gerustgesteld dat het niet altijd slecht hoeft af te lopen bij...
  4. C

Uitgerekend juni 2019

Hoi iedereen! Ik sluit me ook graag aan in deze groep! Ik lees al een tijdje mee maar gisteren hebben we onze eerste controle gehad dus laat ik ook een berichtje achter. Een mooi kloppend hartje en alles was in orde dus dit was uiteraard een enorme opluchting! Volgens de gynaecoloog ben ik...
  5. C

Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hoi Het is een tijdje geleden dat ik gepost heb. In NOD oktober heb ik denk ik nog niet gepost. Ik had zondag getest met een vroege test maar die was helaas negatief. Deze ochtend rond 3u wakker geworden, kon ook niet meer slapen. Daarna rond kwart voor 6 opnieuw klaarwakker. Getest en...
  6. C

NOD september 2018..

Proficiat Sparkles!! Hier iets raar aan de hand. Vorige cyclus duurde 32 dagen. Ik heb zondag pas vruchtbaar slijm gehad (veel later dus, op dag 25). Maar dit was ook maar 1 dag. Nu gezien dat ik een beetje bloed verloren ben en ik heb ook buikkrampen (zelfde als menstruatie). Ik snap er niks...
  7. C

NOD september 2018..

@Ananasss: Oh dit stelt me dan toch wel gerust, bedankt! :)
  8. C

NOD september 2018..

Hoi Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb. Ik had me voorgenomen om er deze maand eens iets minder mee bezig te zijn. Ik heb geen ovulatietesten gebruikt en zit nu 7 dagen voor NOD volgens 'mijn kalender'. Ik heb in de week van mijn eisprong steken en lichte buikpijn gehad...
  9. C

NOD september 2018..

Hoi iedereen Ook ik ben er terug bij! Wij gaan onze derde ronde in, 3de keer goede keer hopen we :). Vorige ronde ovulatietesten gebruikt maar ik wil het deze maand zonder doen en zo een poging doen om er 'wat minder mee bezig te zijn' (we zullen zien hoe goed dat gaat lukken... ). Ik heb...
  10. C

NOD augustus 2018

Hier is de menstruatie dan toch nog doorgebroken gisteren in de namiddag dus ik zal er volgende maand terug bij zijn... Echt verschrikkelijke steken in mijn buik amai! Ik krimp ineen van de pijn, op deze momenten mis ik mijn pil wel een beetje ;). Volgens 'mijn kalender' is mijn eisprong 24...
  11. C

NOD augustus 2018

Ja inderdaad pff dan heb ik liever dat ze gewoon doorbreken dan weet ik het tenminste meteen. Nu heb ik nog altijd (valse?) hoop... Nu 4 dagen na NOD maar als ik kijk naar mijn eisprong dan nog maar 1 dag. Dat maakt het ook wel ingewikkeld. Ik ben nog aan het wachten tot ze doorbreken en anders...
  12. C

NOD augustus 2018

Hier nog steeds geen bloed maar sinds deze nacht wel menstruatiekrampen dus ik vrees ervoor... :(
  13. C

NOD augustus 2018

@G-G: Ah echt balen voor jou! :( Hopelijk meer geluk in de volgende ronde!  Ik dacht de vorige (eerste) ronde al meteen dat het raak was... Pijnlijke tepels, gezwollen borsten en een drukkende pijn naast mijn navel die ongeveer een week voor mijn ms begonnen was. Maar neen was waarschijnlijk...
  14. C

NOD augustus 2018

@Graafland: Nog steeds geen menstruatie dus nog altijd op het wachtbankje. Waarschijnlijk door de latere eisprong dus mijn test was dan ook sowieso te vroeg (ik had nog wat meer geduld moeten hebben I know haha :p). Hopelijk komen ze niet door natuurlijk maar het is nu dus nog wat langer...
  15. C

NOD augustus 2018

Hoi iedereen Ik heb ook vanmorgen getest maar helaas ook negatief... Nog geen menstruatieklachten. Heb normaal mijn NOD vandaag maar mijn eisprong was wel 3 dagen later dan normaal dus misschien is mijn NOD dan ook later en heb ik te vroeg getest? Ik heb nog altijd een beetje hoop... :) 
  16. C

NOD augustus 2018

@ananasss: Ik kan me inbeelden dat dit inderdaad frustrerend is als je al langere tijd aan het proberen bent. Iedere maand die je langer moet wachten is te veel hè als je iets zo graag wil. Ik hoop van harte dat het snel raak mag zijn! 
  17. C

NOD augustus 2018

@ananasss: Bedankt voor je antwoord :) Ik moet inderdaad wat meer geduld hebben want vanmorgen getest en resultaat: een knipperende smiley! :D Meteen 'geklust' en nu opnieuw afwachten... Ik ben normaal een geduldig persoon maar merk dat dit de laatste tijd toch wat minder is haha :p  Succes aan...
  18. C

NOD augustus 2018

Nog altijd negatieve ovulatietesten hier.. Ik kreeg vanmorgen terug een lege cirkel en toen ik het staafje eruit nam zag ik een controlestreep en daarnaast een licht streepje. Zou het kunnen dat de eisprong dan op komst is of wil dit helemaal niks zeggen? Er staat niks over in de bijsluiter...
  19. C

NOD augustus 2018

Hoi Ik gebruik ook de testen van Clearblue. Deze geeft normaal de 4 vruchtbaarste dagen weer. Volgens de app (gebaseerd op mijn vorige cyclus, die was 28 dagen) zou ik morgen mijn eisprong moeten hebben maar vanmorgen getest en nog steeds negatief...  Ja die app dat is ook maar gebaseerd op de...
  20. C

NOD augustus 2018

Hoi iedereen! Ik schrijf en volg ook graag mee. Het is mijn eerste berichtje op dit forum. Ik had me deze week al aangemeld en was stiekem wat aan het afwachten tot iemand dit topic zou starten ?.  Wij zijn ook nog maar net bezig, nu de 2de ronde! NOD op 5 augustus. Ovulatietesten nog negatief...
Terug
Bovenaan