Zoekresultaten

1. J

Keizersnee vraag

<p>Ben ik alweer met een keizersnee vraag ?</p><p>Vandaag 5 weken geleden een keizersnee gehad. Herstel ging een beetje moeizaam, want de nietjes waren te strak gezet waardoor ik veel pijn had. Zelfs nadat de nietjes eruit waren had ik nog pijn.</p><p>Nu 5 weken...
  2. J

Uitgerekend September 2019

Welke vitamine d gebruiken jullie eigenlijk? Onze kraamhulp zei dat we Kruidvat eigen merk konden gebruiken, maar dan wel de olie. Eergisteren was vergeten te geven en misschien lijkt het maar zo, Lizzy was wel een stuk rustiger qua krampjes...  Ik wil dus even kijken wat jullie ervaringen zijn...
  3. J

Oooh ik zie net de lijst voorbij komen met iedereen die al bevallen is! Leeeuk!!! Gefeliciteerd allemaal!  Van wat ik tot nu toe heb gelezen gaat het ook (redelijk) goed met iedereen, ook zo fijn! Hebben jullie de drukte van ziekenhuis/kraamhulp meegekregen of was dat alleen hier? Wij hebben 2...
  4. J

2e keer bloeding na keizersnede

@CvB: Bedankt voor je antwoord! Stelt me wat gerust hahah. Ik heb geen pijn, dus ik ga ervan uit dat de wond dicht zit. Maar het maakt me wel onzeker 
  5. J

Ik heb hier trouwens een apart topic voor geopend maar misschien weet 1 van jullie dit wel.  Na mijn keizersnee heb ik een week/anderhalve week gevloeid. Vrij minimaal, zoals een gewone menstruatie. Na die dagen vloeien was het ook over en nergens meer last van. Sinds vanmorgen begin ik weer met...
  6. J

Oooh wat een berichten weer! Gefeliciteerd nieuwe mama's!!! En succes voor degene die nog wachten... wat een spannende tijd nog eventjes.  
  7. J

2e keer bloeding na keizersnede

<p>Hoi allemaal! </p><p>12 september is onze dochter geboren via een keizersnee. Ik heb ongeveer anderhalve week gevloeid. Heel minimaal. Sinds vanmorgen heb ik weer bloedverlies. Ik heb geen pijn of ergens anders last. Als je menstrueert heb je vaak buikkrampen of andere...
  8. J

Jeeeetje wat een berichten!!! ? Gefeliciteerd aan iedereen die al bevallen is! Ik ga alles proberen bij te lezen haha  12 september is onze Lizzy geboren met een keizersnee. Was heel fijn en rustig, voor zover dat kan met een operatie natuurlijk. Zaterdag mochten wij naar huis en leven we in een...
  9. J

Wooow wat een leuke berichten allemaal!!! gefeliciteerd aan degene die hun wondertje al in hun armen hebben en sterkte voor degene die nog even moeten! Donderdag staat hier de keizersnede geplanr en het wordt nu wel heel echt allemaal... nog geen gekke kwaaltjes gehad wat zou kunnen duiden op...
  10. J

En gefeliciteerd met Sara, Kleintjepluis! Wat ontzettend leuk ?? 
  11. J

Woow! Zijn we ineens weer een paar pagina's verder haha  Ik was 36w2d toen ze gingen draaien. Volgens de arts was een tweede poging onmogelijk omdat ze al zo diep lag. Maandagmiddag gesprek gehad en gelijk aangegeven dat we voor een keizersnede willen gaan. Ons is een beetje in grote lijnen...
  12. J

Juffielies: oh ik ben er zoooo nerveus voor... ik vind het misschien niet eens eng, maar wil het maar gewoon achter de rug hebben. We zijn als "spoed" tussen de afspraken gepropt en mogen vanmiddag gelukkig al... Hopen dat alles nu maar zo snel gaat hahah  Majom: ja voor mijzelf zou ik het af...
  13. J

Majom: ik deel je gevoel een beetje... mijn vriend heeft zich perongeluk versproken en ik schijn zaterdag een "babyshower" te krijgen. Ik heb van te voren ook gezegd dat ik het niet wil maar ik heb me er bij neergelegr. Voor mijn vader + schoonouders is dit het eerste kleinkind, voor mijn zus...
  14. J

Wat een vervelend bericht @Floraa, heel veel sterkte!  Volgens mij is onze baby nu wel aan het draaien geweest. Vandaag al meerdere keren de hik in mijn lies gevoelr. Heel gek haha  1 week verlof heb ik er op zitten en het is echt heerlijk... verveel me niet en kan lekker op eigen tempo porrelen...
  15. J

Placenta aan de voorkant, 28 weken zwanger

Ik ben morgen 35 weken zwanger en ook mijn placenta ligt aan de voorkant. Ik was al niet slank van mijzelf, dus zou het volgens zeggen "nog langer" duren voordat ik de baby zou voelen. Rond de 20/22 weken voelde ik haar gewoon goed. Af en toe een offday, dat ze wat minder beweeglijk is maar dat...
  16. J

Placenta aan de voorkant, 28 weken zwanger

Ik ben morgen 35 weken zwanger en ook mijn placenta ligt aan de voorkant. Ik was al niet slank van mijzelf, dus zou het volgens zeggen "nog langer" duren voordat ik de baby zou voelen. Rond de 20/22 weken voelde ik haar gewoon goed. Af en toe een offday, dat ze wat minder beweeglijk is maar dat...
  17. J

@Egeltje: wij hadden 22 juni besteld in de winkel met leverdatum 14/15 juli. Uiteindelijk 22 juli geleverd. 2x een kwartier aan de lijn moeten wachten tot ik iemand te spreken kreeg. Terwijl ik precies om 10 uur belde. Mijn vriend heeft beide keren rond 11 uur een poging gedaan om te bellen maar...
  18. J

Yeeeey!!! Vandaag officieel verlof.... twee weken eerder dan ik eigenlijk wilde, maar ik was er zooo aan toe...  Zondag ontzettend last van nesteldrang gehad waardoor ik nu al twee dagen een irritant gevoel in mn buik heb. Een soort menstruatie-achtig gevoel maar geen kramp ofzo...  Vandaag komt...
  19. J

Ik zou graag een kraammand voor mijn vriend willen maken. Heeft 1 van jullie een idee wat ik erin kan doen? ☺️
  20. J

Wat een berichten weer zeg... en gelukkig ben ik niet de enige die last heeft van de warmte. Sinds vanavond steeds buikpijnen die ook zo weer over zijn, misselijk, maagzuur en niets binnen kunnen houden. Een slokje water blijft zelfs niet binnen ? nu lig ik met een knorrende maag op bed maar...
  21. J

Jonge mama’s (to be)

Jammer, ik ga het nog een keer proberen! 
  22. J

JJsept: neee niet té klein. Nog netjes binnen haar eigen groeicurve, maar net klein genoeg voor extra controle in het ziekenhuis.  Leuk dat ze de haartjes kunnen zien Juffielies! Zagen ze dat met de "gewone" echo of via 3/4D? 
  23. J

Vandaag de extra groei echo in het ziekenhuis gehad, maar er had een dubbele afspraak moeten zijn (echo+consult) maar ik heb alleen de echo gehad...  Best balen, want het hoofdje en buikje waren wel gegroeid maar nog steeds "klein" en had wel meer informatie willen hebben. Maandag dus wéér...
  24. J

Gister tijdens de controle een informatieboekje gekregen over eventuele pijnbestrijding en ondanks dat ik het niet wilde.... wil ik nu wel iets achter de hand hebben. Ik heb, zoals in het boekje staat, 4 keuzes: Ruggenprik Injecties met pethidine Pompje met remifentanil Lachgas De pethidine...
  25. J

ladyJ: heb ook maar een bestelling bij de hema gedaan ?? thanks voor de tip
  26. J

LadyJ: welke matrasbeschermer van de ikea had je als ik vragen mag? Ik heb nog geen matrasbeschermer namelijk, maar wilde wel bij de ikea gaan kijken van t weekend.  Fijn ook dat ze met goede tips kwam! Wij hebben 7 augustus onze intake en ben al bezig met een lijstje met allemaal vragen ??
  27. J

Jonge mama’s (to be)

Wat gezellig! Allemaal een beetje van dezelfde leeftijd. Ik heb me ook aangemeld! ☺️
  28. J

dwarsligging stuitligging

Ik ben 30w5d en hier ligt ons meisje ook in stuit. Placenta ligt aan de voorkant, maar levert geen probleem op. Tegen mij zei de verloskundige dat ze voor de 35 a 36 weken "goed" moet liggen, anders gaan ze haar draaien. 
  29. J

Ik heb ook blaasontsteking gehad Anemoontje en wat bij mij nog hielp naast de anti bioticakuur was cranberrysap. of capsules als de sap te zuur is 
  30. J

Moeders omgeving Leiden

Ik heb 't nog maar een keer verzonden ?
Terug
Bovenaan