Zoekresultaten

1. S

Januari 2020 Baby

Hi Dames! Hier 14w4d, eigelijk helemaal nergens last van. Vanavond gaan wij voor een pretecho voor het geslacht.  19 augustus hebben wij de 20 weken echo gepland, het is allemaal zo spannend beginnen steeds meer aan het idee te wennen.  Zelf heb ik helemaal nergens last van en voel me prima. Die...
  2. S

Zwanger na de pil

@Romys dat is het beste ja, en er ergens in je achterhoofd rekening mee houden dat het ook heel snel kan gaan :). 
  3. S

Zwanger na de pil

Ontpillen, ik dacht dat hoort er allemaal bij...  Vanaf mijn 15e heb ik de pil gebruikt (ben nu 27). Ik heb 1 eileider en 1 eierstok gedacht dat het wellicht allemaal daardoor iets langer zou duren.... Pil netjes afgemaakt, stopweek gehad (van pil) en daarna nooit meer ongesteld geworden stond...
  4. S

Eerste kindje

@Klaasje Fijn zeg en leuk dat de echo goed was en dat je weer even hebt mogen kijken hihi. @ellytje wij gaan ook voor NIPT zonder nevenbevindingen. Hier nu 10w2d heb wel sinds 3 dagen raar gevoel in me buik. Soort verliefd gevoel heel gek en heb af en toe wat trekjes en steekjes maar absoluut...
  5. S

Januari 2020 Baby

Inwendig of uitwendig bij mij 6w2d uitwendig, alles was goed te zien. Bij 8 weken 2 dagen inwendig want mijn darmen gaven te veel schaduw ??? (erg last van me buik ja!). Inwendig wel een veel mooier beeld WAUW !  Ik vond het inwendig niets voorstellen, het is even koud maar achhh :)  Hier nu...
  6. S

Eerste kindje

Weet iemand hoe ik een afbeelding toevoeg ? 
  7. S

Eerste kindje

@klaasje Die darmen van mij (althans ik denk dat het me darmen zijn haha). Maar af en toe opgeblazen gevoel inderdaad en gedurende de dag lijkt me buik op te gaan zetten. Aan het einde van de dag is hij echt dikker. En gister uit eten geweest en lijkt wel alsof ik dat nu nog nog merk... me buik...
  8. S

Eerste kindje

@klaasje @ellytje ik maakte me eerst best wel een beetje "zorgen" over mijn lichaam (was/ben heel erg bang om enorm te worden haha) als jullie begrijpen wat ik bedoel haha. Maar sinds een week maakt het me allemaal niet meer uit, heel gek! Probeer wel op mijn voeding te letten (dik wordt ik wel...
  9. S

Eerste kindje

@niess hoe ver ben je nu?? Mooie foto's! ?? Ik begin ook zo'n "gek bobbeltje " te krijgen zoals ik bij jouw zie (ik verdenk ook zeker me darmen want de baby kan het nog niet zijn, begin 8weken nu). Ik ga vanaf deze week foto's maken! De weegschaal zie ik niet veel 1,5 kg dacht ik maar die...
  10. S

Eerste kindje

@ellytje snap die angst wel een beetje had ik ook in het begin... nu denk ik geen buikpijn en geen bloed is goed ?? Hier steeds meer misselijk en een heel erg opgezette buik (darmen oid zullen het wel zijn) gister had ik gewoon op me werk de hele middag mijn knoop open ? Laten we niet vergeten...
  11. S

Is dit dan een positieve test? Wie kijkt er met me mee?

@Johanna ik heb dit ook gehad met (veelste) vroeg testen. Via internet las ik dat het indroogstreepje was iets wat deze testen vaker zouden doen (streep is niet net zo dik als de andere)..  Maar... of de test toen nog niks kon meten vanwege te vroeg testen of het was geen indroog streep... Ben...
  12. S

Eerste kindje

@jojo Ik snap hem! Hhaha! ? Ik zou zeggen tellen vanaf de dag na laatste pil ? Dat zou je ook doen als je de pil doorslikt toch ? 28 dagen na de laatste pil zou ik aanhouden? ? Duim voor je hoor!! 
  13. S

Eerste kindje

@jojo ik snap niet goed "wat" je dan wilt tellen ?  Je NOD is de dag dat je normaal ongesteld zou moeten morgen. En een eventuele zwangerschap wordt geteld vanaf de 1e dag van je vorige menstruatie (je krijgt 2 weken cadeau tot bevruchting zeg maar haha)  Ik snap niet goed wat je precies wilt...
  14. S

Eerste kindje

@jojo hoe tellen bedoel je ? Tellen voor wat ?  Ik ben van een normale cyclus uit gegaan voor mijn NOD dus de dag(en) dat ik normaal (met slikken van de pil) ongesteld zou worden. Bedoel je dat ? 
  15. S

Eerste kindje

Er is maar 1 manier dat je het zeker weet... testen! En dus (helaas) nog even geduld hebben ?
  16. S

Eerste kindje

@jojo ik heb 4 dagen voor NOD getest geloof ik... ik vond het lastig met symptomen omdat heel veel dingen ook ontpillen kan zijn. Ik had met me eisprong (achteraf) brandende tepels en ik weet nog toen dat weg ging en voor mijn NOD een beetje terug kwam Ik dit wel erg "raar" vond. Maar ik kende...
  17. S

Eerste kindje

@jojo Jaa bij mij de 1e keer ? na het stoppen van de pil niet meer ongesteld geworden!  Ik heb maar 1 eileider en 1 eierstok dus we waren er van uit gegaan dat het ook wel iets langer misschien zou duren zegt dus allemaal niks! ? Jaa dat wachten is zo spannend en vervelend haha! Afwachten en...
  18. S

Eerste kindje

@jojo witte afscheiding had ik ook enorm veel (dik 1.5 week voor NOD al). Tegen de avond kreeg ik rode wangen van mijn lichaamswarmte, voor me gevoel een knal rood hoofd. Ook ik dacht dat het bij het ontpillen hoorde, maar bleek achteraf meteen zwanger! Wil je geen valse hoop geven maar bij mij...
  19. S

Eerste kindje

@klaasje @ellytje futloos ja hier nog één! Moeheid is er met vlagen, kon de afgelopen weken echt wel een paar dagen voor 22.00 helemaal kapot zijn (heb me er ook gewoon aan toegegeven en ben lekker vroeg het bedje ingekropen).  Nu merk ik dat ik al de hele ochtend een beetje misselijk ben (begon...
  20. S

Eerste kindje

Zo te lezen gaat het goed hier ! ? Volgende week hebben wij echo nummer 2 (kan niet wachten!). Verder gaat alles goed hier, ben nog lekker aan het sporten heel af en toe een beetje misselijk maar dat trekt snel weer weg. Die borsten blijven wel heel gevoelig (en groeien lekker door). Ik merk dat...
  21. S

Eerste kindje

@niess Jaa lekker snel ? denk omdat ik dan pas 8 weken ben?  Mooi ook om dit zo samen (in ons geval stiekem) te doen. 
  22. S

Eerste kindje

Dames, we hadden pas laat de afspraak... (zo zenuwachtig als een klein kind haha!) Ik gaf aan nog niks te merken en (naast de zwangerschapstest) dus niet het gevoel had dat ik zwanger was. Toen ze de echo ging maken zei de VK "en of je zwanger bent hier is wel het één en ander te zien"... en ja...
  23. S

Eerste kindje

Woww meiden wat een reacties allemaal!! Weet niet goed op wat ik allemaal moet reageren ? @klaasje slecht slapen hier nog een hoor! Snachts wakker (soms zwetend) en vaak vroeg wakker alsof uitslapen niet meer lukt?  Die onzekerheid herken ik wel @niess wij hebben morgen 1e echo en ik zei het...
  24. S

Eerste kindje

@emily die test is en blijft gewoon hartstikke positief, ik heb zo'n voorgevoel... ?? hoop het voor je !! 
  25. S

Eerste kindje

Hi Dames, Zijn er nu al meiden die zeker weten dat ze (net als ons) een beetje kunnen gaan genieten? We zijn met een hoop nu he?? Zo spannend en leuk! Zelf hier helemaal geen symptomen naast die watermeloenen die nog steeds aanwezig zijn. Dinsdag eerste echo.... we zijn zo benieuwd !!  Over dat...
  26. S

Eerste kindje

@Klaasje als we de afspraak hebben ben ik pas 6w3d zoiets dus heel pril maar we zijn zo benieuwd! ? hoop dat het er allemaal goed uit ziet (als er als iets te zien is ☺) @gebruiker ovulatietesten heb ik nooit gebruikt ik kan je daar niet bij helpen, misschien andere meiden hier wel ? ik zeg...
  27. S

Eerste kindje

Wow wat een positieve reacties ineens allemaal!!  Hoe leuk is dit? Hopen dat die testen gaan oplopen meiden!! Heel erg spannend allemaal, en dat op moederdag!  Stiekem gehoopt dat ik dit mooie avontuur niet alleen hoefde te doen!! ?  Houden elkaar op de hoogte!! ?
  28. S

Januari 2020 Baby

Hi dames, Wij hebben over 2 weken eerste afspraak bij VK. Onze eerste kindje dus alles is nieuw ?  Eerste afspraak bij VK zou ik 6w3d zijn. Nu vraag ik me af of er dan al "iets" te zien is (hartje wat klopt?). Heeft iemand hier ervaring met zo'n vroege eerste echo?   
  29. S

Eerste kindje

@noor jeetje zeg! Dat zou wel heel erg balen zijn!! Misschien blijft het zitten en is het bloeden van je baarmoeder die goed door bloed is? Over 2 dagen gewoon weer testen en het even aan kijken :) @klaasje OEEHH spannend! Licht streepje is een streepje ;) maar ook hier werd ik pas vrolijk bij...
  30. S

Eerste kindje

@noor wat een rare situatie!! Je bent bij een licht streepje misschien wel vroeg ? Zou het allemaal afwachten, hopen dat het bloeden stopt en over 3 dagen nog eens testen? Mijn 1e test (voor de duidelijke) was heeeeeeel vaag en bijna niet te zien. Een streepje (hoe licht ook) zou wel zeggen dat...
Terug
Bovenaan