Zoekresultaten

1. S

Gonal F + Ovitrelle

Goeiemorgen meiden, ik dacht laat ik weer eens kijken. Wat ontzettend jammer dat er geen blije boodschap staat. Ja eerst wel bij jou Jillia en dan uiteindelijk toch niet wat onwijs k#t ook weer. Ik ervaar na 2 dagen verdriet bij mijn menstruatie altijd even rust tot de volgende poging met de...
  2. S

Gonal F + Ovitrelle

Hai meiden, ik heb een terugplaatsing gehad in dec echter op oudjaarsdag (een dag voor de testdatum) brak mijn ongesteldheid door. Inmiddels ben ik er weer een beetje bovenop maar het is behoorlijk zwaar geweest. Deze maand even niks en focus op mezelf.  Weet jij al meer Jilla?  Super spannend...
  3. S

Gonal F + Ovitrelle

Van harte gefeliciteerd Nomade!! Ik hoop dat het allemaal goed mag gaan en dat jij je ook goed voelt ♡
  4. S

Gonal F + Ovitrelle

Goeiemorgen lieve meiden, sorry ik was ook een beetje afgehaakt na wat tegenslagen. Ik zit nu op cyclusdag 9 van IVF poging 2. Zou het nog lukken in 2020??  Wow Jilla.. wat super!!! Hopelijk ook genoeg bevruchtingen en dan kwalitatief goede embryo's..  spannend hoor. Fijn dat de punctie is...
  5. S

Gonal F + Ovitrelle

Sorry ik ben ook even weg geweest al heb ik wel af en toe even gekeken.   Iedereen nog in spanning begrijp ik.. ik duim voor jullie meiden.  Ik heb gister ons beste embryo teruggeplaatst gekregen.. super spannend!  X Sab
  6. S

Gonal F + Ovitrelle

Hi Jilla, ik ben gister begonnen met spuiten. Hoefde niet aan de pil. Dus afgelopen maand niks gedaan. Wij hebben onze arts een e-consult gestuurd dat wij met die vraag zouden komen. Zodat ze het vooral al in het team kon bespreken. Dat heeft ze dus gedaan en toen konden we meteen doorpakken. 
  7. S

Gonal F + Ovitrelle

Gefeliciteerd ChaCha ♡ heel blij voor je!  Charlotte hoe is het met jou..?  En er zitten er meer deze dagen in spanning toch ♡
  8. S

Gonal F + Ovitrelle

Yes meiden.. bijna iedereen op het wachtbankje ♡ gaat de babyborrel dan eindelijk komen volgende zomer?!  De TOF studie is een onderzoek naar het terugplaatsen van 3 of 5 daagse embryo's bij de eerste IVF poging. De computer bepaald in welke groep je valt. Zodra mijn menstruatie begint moet ik...
  9. S

Gonal F + Ovitrelle

Go for it Lovie! Hier ook IUI met meerdere follikels gehad zonder resultaat. Maarja de kans is niet 0 dus als je het echt niet zit zitten?  Moeilijk hè Charlotte.. Hopelijk kan je het een beetje loslaten. Hoop wederom op een goede uitkomst!! Ik zit op dag 17 dus we lopen weer soort van gelijk. ...
  10. S

Gonal F + Ovitrelle

Lieve allemaal, teveel berichtjes om iedereen persoonlijk iets te schrijven maar ik wil toch even laten weten dat ik aan jullie denk ♡   Wij nu halverwege een maandje zonder hormonen. Best lekker moet ik toegeven. Ik begin (denk ik nu) 29 sept met decapeptyl en vanaf dag 2 gonal erbij. Hele...
  11. S

Gonal F + Ovitrelle

Het is zeker pittig. Ik zie er ook wel een beetje tegenop. We starten de volgende cyclus. Er was deze maand helaas geen plek. Als jullie willen dan wil ik jullie wel op de hoogte houden. Ik ga tenslotte wel door met Gonal F en Ovitrelle ?  Charlotte hopelijk meteen de juiste dosis nu!  Kimsterrr...
  12. S

Gonal F + Ovitrelle

Helaas hier ook weer ongesteld geworden ? Voor ons geen IUI meer. Wij starten de volgende cyclus met IVF. 
  13. S

Gonal F + Ovitrelle

Succes op het wachtbankje Nomade!  Charlotte hoe is het... ♡  
  14. S

Gonal F + Ovitrelle

Hi Charlotte, ik zit op dag 7. Heb elke ochtend opvliegers als ik op sta en ben vandaag niet echt mezelf. Ook wel herkenbaar in de zin ik word ongesteld binnenkort. Dus ik weet het niet. De 1e iui werd ik ook 9 dagen erna ongesteld. Ik denk dat dit weer gaat gebeuren. Wat vervelend dat je...
  15. S

Gonal F + Ovitrelle

Ik was ook even afwezig en dacht toevallig vanmiddag ik ga weer even kijken.  Welkom nieuwe meiden! Succes allemaal met dit slopende traject.  Ik heb afgelopen woensdag de 4e iui gehad. Nu loop je iets voor Charlotte. Ik herken wat je zegt. Ik heb 0 klachten van de ovitrelle. Had (helaas) maar 1...
  16. S

Gonal F + Ovitrelle

Jillla dit wordt de 4e. En afgelopen cyclus dan zelf geprobeerd mbv clomid. De reden dat we door willen is dat ik niet geloof dat er echt niks aan de hand is met ons. Waarom lukt het dan al bijna 3 jaar niet. Als de iui's door waren gegaan was ik ook in juli met ivf begonnen. 
  17. S

Gonal F + Ovitrelle

Ik heb de ivf verpleegkundige gesproken. Ik ben vandaag ongesteld geworden. Ik start dan donderdagavond weer met gonal en heb volgende week donderdag de 1e echo. Ik spuit maar 37.5 eh en daarmee ging het steeds net goed met 2 of 3 follikels rond dag 12 tot 15. Misschien omdat er met mij 'niks'...
  18. S

Gonal F + Ovitrelle

Ik heb de ivf verpleegkundige gesproken. Ik ben vandaag ongesteld geworden. Ik start dan donderdagavond weer met gonal en heb volgende week donderdag de 1e echo. Ik spuit maar 37.5 eh en daarmee ging het steeds net goed met 2 of 3 follikels rond dag 12 tot 15. Misschien omdat er met mij 'niks'...
  19. S

Gonal F + Ovitrelle

Toch maar getest.. hartstikke negatief natuurlijk.. 
  20. S

Gonal F + Ovitrelle

Wat verdrietig Charlotte.. Ik weet ook even niet wat ik tegen je moet zeggen :-( behalve dikke knuffel en helemaal K..!  Bij mij is het nog niet doorgebroken maar alles wijst die kant op dus zal niet lang meer duren. Had vandaag 14 dagen terug mijn eisprong dus dat kan wel kloppen.  Welkom...
  21. S

Gonal F + Ovitrelle

Hopelijk dinsdag een dominant eitje Maris! Wij hier beide diarree gehad.. dus ik denk dat er iets heerst want ik had ook 2 zieke collega's. Wij zijn nu een weekendje weg met onze omgepland zwangere vrienden. Ik denk soms oh dat buikje had ik gehad als onze 3e iui was gelukt.. maar inmiddels ben...
  22. S

Gonal F + Ovitrelle

Dankjewel.. dit groepje geeft echt steun ?
  23. S

Gonal F + Ovitrelle

Jeetje wat vervelend zeg Sherry.. sterkte! Heel naar voor jullie ♡ gecondoleerd ook.  Mijn vermoeden dat ik ongesteld wordt is helaas nog niet afgenomen.. halve nacht wakker gelegen met buikpijn.. ik was daarstraks even in alle staten.. poging 32 mislukt ? ik ben nu even zo ontzettend moedeloos...
  24. S

Gonal F + Ovitrelle

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Kimsterrr! Heb je het naar je zin? Wel fijne afleiding lijkt me.. Hopelijk met deze dosis eerder een mooi ei..  Mariska ik moet zondag ongesteld worden.. en ik heb al een vaag vermoeden dat dat gewoon gaat gebeuren helaas.  @Jilla bij de volgende iui afspraak ga...
  25. S

Gonal F + Ovitrelle

Dikke knuffel voor jou Mariska ♡
  26. S

Gonal F + Ovitrelle

Ja het is stil hier hè..  Ik begin het nu wel moeilijk te krijgen op dat verrekte wachtbankje.. jij? Welke dag is jou nod?
  27. S

Gonal F + Ovitrelle

Het enige wat ik heb is nog steeds wat vaag bloedverlies.. soms rood soms bruin.. geen idee waarom.. nu al een dag of 10.. 
  28. S

Gonal F + Ovitrelle

Wow goed nieuws zeg! Spannend weer...  De yoga heeft ook een oefening voor speciaal tijdens de wachtweken :-) maar eigenlijk zijn ze alle 6 heerlijk om te doen. Als je ze allemaal doet ben je een uurtje bezig. 
  29. S

Gonal F + Ovitrelle

Hi Meiden.. zo nu is de vakantie echt voorbij.. althans als ik vanavond naar mijn werk ga ipv naar bed dan.. nu nog even genieten van het zonnetje.  Sherry hoe gaat het met de injecties? En vooral ook.. heb je ergens last van? Ik hoop van niet!! Ga je donderdag weer voor echo? Jeetje joh cyclus...
  30. S

Gonal F + Ovitrelle

Jillla hoe is het met je? Heb je de operatie goed doorstaan?  Kimsterrr vandaag je nod?  Mariska op welke dag zit jij nu?  Charlotte heel begrijpelijk. Ik herken je gevoel. Ik was er zo van overtuigd dat het meteen raak zou zijn dat ik zelfs een cadeautje voor mijn vriend had gekocht (ligt er...
Terug
Bovenaan