Zoekresultaten

1. F

NOD november 2022

Ik meld mij ook weer aan voor deze rond. Geen idee wanneer mijn eisprong is. Vaak is het rond dag 20. Ik zit nu op dag 13. Maar mijn cyclus is echt helemaal van padje af na de miskraam in juli ....zucht. Ik blijf maar tussentijds bloed verlies krijgen. Ik blijf nu ook alleen maar kleine beetjes...
  2. F

Zwanger worden

Ze zeggen dat hcg iedere 48 uur verdubbeld. Ik zou het denk ik om de 2 a 3 dagen doen. Hopelijk gaat die nog positief worden!
  3. F

Nod oktober 2022

@pandalover ja ik weet mijn ovulatie vrij zeker. Ik heb inderdaad de kruidvat 2 voor 5 gedaan. Ik krijg helaas het streepje niet goed op de foto. De vorige keer dat ik met deze test positief testte was op 16 dpo. Dat was een dikke knaltest. Geen idee of ik toen anders ook zo vaag getest zou...
  4. F

Nod oktober 2022

Ik kon het vanmorgen toch niet laten om niet te testen. Mijn temperatuur was vanmorgen niet normaal hoog voor mijn doen. Nu ben ik ook erg verkouden, maar normaal reageert mijn temp daar niet op. En aangezien we nu op 14 dpo zitten was ik nieuwsgierig of die temp te maken zou hebben met een...
  5. F

Nod oktober 2022

Molliee van harte gefeliciteerd!! Ik heb er denk ik helemaal overheen gelezen. Wat fijn dat de test ook oploopt. Dat geeft denk ik toch een fijn gevoel.
  6. F

Temperaturen

Hoi Zonnestraaltje ik temperatuur al 4 jaar via de methode sensiplan. Ik heb het eerst namelijk een tijd gebruikt als anticonceptie, maar en nu gebruik ik het juist om zwanger te worden.  Als je gaat tempraturen is het het beste om een thermometer te kopen met twee cijfers achter de komma. Zelf...
  7. F

Nod oktober 2022

@Pandalover dank je wel voor de tip. Die ga ik maar eens aanschaffen. Ik hou daar stiekem ook wel een beetje rekening mee met wat ik eet, wanneer mijn eisprong is geweest. Ben ik niet de enigste.
  8. F

Nod oktober 2022

Oeps sorry het is zonnestraaltje. In heb het verkeerd onthouden tijdens het typen.
  9. F

Nod oktober 2022

Tmaam ik denk het wel. Ik had vorige ronde een negatieve test omdat ik op mijn nod teste. Ik vond dat zo teleurstellend dat ik liever wil wachten. Heb alleen net een verkoudheid te pakken. Als dat erger wordt en ik verlang naar neusspray dan wordt dat een ander verhaal haha. Dan ga ik wel eerder...
  10. F

Nod oktober 2022

@molliee wat spannend zeg! Hopelijk loopt het op. Wanneer is jou nod? @miniMin ik zou dan denk ik ook gewoon wat eerder testen, alleen dan wel met een extra gevoelige. Maar ergens zou ik die dan denk ik niet durven te vertrouwen, stel hij is negatief. Je hoort zo veel verhalen over dat je soms...
  11. F

Nod oktober 2022

@ Tmaam het is een heel klein beetje gebleven. Vandaag niks meer te bekennen. Hopelijk is het een positief teken. 
  12. F

Nod oktober 2022

Kleinwonder wat ontzettend jammer zeg! Hopelijk is het de volgende ronde raak.
  13. F

Nod oktober 2022

Help ik verlies echt een heel klein beetje bloed en heb af en toe lichte kramp in mijn rug. Het zijn maar een paar druppies, maar toch. Zou dit dan toch de innesteling zijn of wordt ik opeens te vroeg ongesteld? Bloedverlies op 11 dpo heb ik eigenlijk nog niet eerder gehad alleen de keer dat ik...
  14. F

Nod oktober 2022

Wat spannend allemaal!! Mijn nod is 9 oktober. Maar ik denk dat ik pas volgende week dinsdag wil gaan testen op 11 oktober. Tenminste als ik het vol hou haha. Wel wat klachten: schimmelinfectie, hoofdpijn, onrustige huid en wat kramp. Toen ik de vorige keer zwanger bleek te zijn was ik nu al...
  15. F

Nod oktober 2022

@ zonnestraaltje in heb dat ook gehad deze en afgelopen cyclus. Waarschijnlijk is dat een ovulatie bloeding. Komt niet heel vaak voor maar schijnt wel gewoon normaal te zijn.
  16. F

Nod oktober 2022

@ mamavanLN spannend zeg. Zeker vreemd dat je opeens last krijgt van je borsten terwijl je daar normaal geen last van hebt. Hopelijk is het een goed teken.
  17. F

Nod oktober 2022

@ Pandalover ik doe aan tempraturen. Vind ik zelf wat fijner werken dan telkens moeten testen. Mijn nod is 10 oktober. Ben heel benieuwd.  Tot nu toe bijna geen klachten. Alleen bruin bloedverlies gehad en opeens een schimmel infectie. Dit laatste was de vorige keer 1 van de eerste teken van een...
  18. F

Nod oktober 2022

@ Rijstkoker van harte gefeliciteerd!! Hopelijk wordt de lijn snel duidelijker.
  19. F

Nod oktober 2022

@ Pandalover jij had afgelopen cyclus toch een vroege miskraam? Nu ik je symptomen lees dan herken ik deze ook erg van de eerste cyclus na mijn miskraam. Het kan namelijk zijn na een miskraam dat je cyclus nog een beetje van padje af is en dat deze dus opeens korter of langer is dan normaal...
  20. F

Nod oktober 2022

@ Pandalover als je normaal gesproken minder afscheiding hebt, zou ik er vanuit gaan dat je nog een eisprong zou moeten krijgen en dat je nu juist in een vruchtbare periode bent waarin je elk moment een eisprong kan krijgen. Vooral ook omdat je nog geen positieve test hebt. Wat ik vaak bij...
  21. F

Nod oktober 2022

Ik heb mijn derde temperatuursverhoging gehad vandaag! Dus mijn eisprong is geweest. Mijn nod is 10 oktober. Het lange wachten is aangebroken.
  22. F

Krampen

Hoi, ik had inderdaad rond die tijd ook kramp en bleek zwanger te zijn. Het leek veel op menstruatie kramp alleen voelde ik het alleen in mijn buik en geen zeurder gevoel in mijn rug. Maar denk dat dit bij iedereen anders kan zijn. Het bleef aanhouden tot ruim na mijn nod. De kramp kwam opeens...
  23. F

Nod oktober 2022

@ Pandalover ik was 11 weken en een paar dagen zwanger toen het mis ging. Het was echt al een minimensje. Mijn lichaam had wel een tijdje nodig om te herstellen, voordat de cyclus weer op gang kwam. We zijn nu vanaf mei dit jaar bezig voor ons eerste kindje. Het was toen in ronde 2 raak. Nu is...
  24. F

Nod oktober 2022

Hoi Pandalover, ik sluit mij ook aan voor de nod in oktober. Waarschijnlijk heb ik ergens deze week of begin volgende week mijn eisprong. Ik heb de laatste tijd vooral meegelezen, omdat tja ik moest wachten totdat ik eindelijk weer richting de eisprong zat. Maar had dus ook gelezen dat je een...
  25. F

Nod 10 september

@ Pandalover ik ben inmiddels ook hier aanbeland. Helaas toch ongesteld geworden. Wel later dan normaal, dus misschien dat er toch iets was gebeurd, maar niet helemaal goed ging. Op naar de nieuwe ronde. We zijn vanaf mei bezig voor een eerste kindje. Helaas een miskraam met 11 weken. Nu de...
  26. F

NOD augustus

@ Pandalover heb je nog getest vandaag?? Ik ben helaas ongesteld geworden. Veel later dan normaal... Dus hopelijk de volgende ronde meer geluk. @ Danielleeeex wat fijn voor jullie om te ontdekken dat alles goed zit. Lijkt me spannend om die onderzoeken te ondergaan en dan misschien te kunnen...
  27. F

Week na miskraam nog hoge temperatuur

Hoi, ik heb mijn temp na de miskraam ook gelijk weer gemeten. Bij mij was hij ook nog een hele tijd hoog. Op een gegeven moment ging hij wel weer naar beneden. Maar dat duurde wel een tijd. Had ook lang bloedverlies. Wanneer het bloeden bij mij bijna gestopt was, was mijn temp ook weer laag en...
  28. F

Waneer testen na miskraam

Hoi bloempje, dat is denk ik bij iedereen verschillend. Op dit moment ben ik nog steeds niet ongesteld geworden na een miskraam van 11 weken op 8 juli. Ik heb nog een hele tijd daarna bloed verloren. Toen het bloedde stopte kwam mijn eisprong een kleine week later. Gevonden door middel van...
  29. F

Ongesteld gedurende +4 weken

Hoe gaat het nu met je?
  30. F

Ongesteld gedurende +4 weken

Ik weet het eerlijk gezegd niet meer hoe het heette. Het is al een hele tijd geleden. Ik weet alleen dat de dokter het me toen zo uitlegde dat het een soort resetpil was. En dat heb ik onthouden 
Terug
Bovenaan