Zoekresultaten

1. M

September 2019 Peuters

liesforum Gefeliciteerd met jullie zoontje Siem! Leuke naam. Wat fijn om te horen dat je zo'n goede bevalling hebt gehad. Ik hoor bij zoveel dat de 2e bevalling een stuk sneller gaat.... maar ik durf er niet teveel op te hopen bij mezelf alhoewel ik dat wel hoop natuurlijk hihi. Met welke...
  2. M

September 2019 Peuters

Uitje wat vervelend en vermoeiend zeg dat hij zichzelf niet even vermaakt. Doet hij dat op het kinderdagverblijf wel? Geen idee hoe je dat kan doorbreken... ik neem aan dat je het nodige al wel hebt geprobeerd, maar dan blijft/gaat hij huilen zeker? ? Hier komen ook nu 2 achterste kiezen en 2...
  3. M

Dreumes september 2019

Oh wat vermoeiend zeg al die peuters die niet goed slapen..? lijkt me i.c.m. de zwangerschap ook pittig en helemaal dat de dag zo lang duurt??  hier gelukkig een goede slaper... realiseer me ook dat we daar echt geluk mee hebben. Knap hoor al die kindjes die al zindelijk zijn en/of ermee bezig...
  4. M

Dreumes september 2019

Hier zit ze ook nog voorop de fiets.. ik vind het eerlijk gezegd ook een stuk gezelliger dan achterop en het past nog prima. Hier kan ze opzich ook heel goed zelf spelen. Ene dag wel beter dan de andere dag maar dat is logisch denk ik. Ze speelt vooral met 'grote dingen', zoals haar loopfiets...
  5. M

Dreumes september 2019

Leuk om weer even bij te lezen over jullie en jullie (bijna) peuters!? Ons dametje wordt over 3 weken alweer 2 jaar. De laatste tijd gaat ze enorm hard qua spraak (3/4 woorden achter elkaar) en komen er dagelijks nieuwe woordjes bij; dat ik denk: huh dit kon je gisteren nog niet zeggen? Ze kan...
  6. M

Zwanger worden en borstvoeding

Ik heb 18 maanden borstvoeding gegeven aan mijn dochtertje. Pas met 13 maanden kwam mijn menstruatie terug, voor die tijd voedde ik ook nog veel en pas toen ik ging afbouwen naar 2-3x (rond 12-13 maanden) kwam mijn menstruatie. Bij mij ging veel bv geven en cyclus dus niet samen. Mijn cyclus was...
  7. M

Uitgerekend oktober 2021

Hoe is het bij jullie?! Wordt hier helaas weinig gezegd ? Ik ben inmiddels alweer 25.5 week zwanger, tijd vliegt! Nog 9 weken werken en dan de rest van het jaar vrij ? Ik voel me heel goed nog dus hopelijk zet dat nog even mooi door? De baby is héél erg druk in mijn buik en ik voel haar enorm...
  8. M

Dreumes september 2019

Leuk om al jullie verhalen weer even bij te lezen! Uitje gefeliciteerd met de zwangerschap! Geniet ervan en doe rustig aan! ZazouSept knap hoor die 21 maanden borstvoeding! Het gevoel van 'even slikken' snap ik heel goed; ik heb 18 maanden gevoed en toen vond zowel mijn dochtertje als ik het...
  9. M

Dreumes september 2019

Minni gefeliciteerd met jullie zoontje!! Fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan en gaat ? Leuk dat je oudste het al zo goed snapt.  Anemoontje gefeliciteerd met jullie zw.schap! Gaat het goed? Wanneer ben je uitgerekend? En wat fijn liesforum een goede 20 weken echo. Hier vorige week ook...
  10. M

Naam 2 dochters op elkaars lijken?!

Super leuk om te lezen allemaal!! Dank jullie wel?
  11. M

Naam 2 dochters op elkaars lijken?!

<p>In oktober verwachten wij ons 2e dochtertje. Ons 1e dochtertje heet Feline. Nou vonden wij Veerle ook altijd een super leuke naam... deze stond voor ons op plek 2 mocht het bij wijze van Feline toch niet geworden zijn. Mijn man vindt Veerle nog steeds een fantastische naam en zou het...
  12. M

Dreumes september 2019

Liesforum ik snap het wel een beetje hoor! Heel eerlijk gezegd had ik ook een lichte voorkeur voor een meisje, omdat 2 zusjes mij super leuk lijkt? daarbij komt misschien ook dat ik zelf een broertje heb en daarmee niet een fantastische band heb ofzo, we kunnen prima met elkaar maar lopen niet...
  13. M

Dreumes september 2019

Wat leuk om al jullie updates te lezen! Zo te lezen gaat het bij iedereen z'n gangetje.  Juffielies gefeliciteerd met de positieve zw.test! Geniet ervan☺ Prikgelukseptember fijn om te lezen dat de therapie effect lijkt te hebben. Waarvoor heeft je zoontje trauma verwerking therapie nodig als ik...
  14. M

Hoge bloeddruk 14.5 week zwanger

Werk je ook nog gewoon Creatiefbezigbijtje? Of moest je stoppen? 
  15. M

Fijn om te horen dat het bij jullie zo goed gaat!! Creatiefbezigbijtje Methyldopa heb ik bij mijn 1e zwangerschap toen ook gehad idd (van week 33 tm 40) en toen is het ook mooi stabiel gebleven. Dus dat was heel fijn, alleen nu ben ik nog maar zo kort zwanger dus vandaar dat ik het toch eng...
  16. M

<p dir="”ltr”">Even ventileren..? *hoge bloeddruk*</p><p dir="”ltr”">Ik ben nu 14.5 week en was gisteren voor controle bij de verloskundige. Mijn bloeddruk was herhaaldelijk 135/92, terwijl ik normaal rond de 120/70 zit. Grens was 140/90 zei ze en ze vond het dus al wel...
  17. M

Uitgerekend oktober 2021

Wat fijn al die goede echo's!! Hier nu 12w5d zwanger en ik begin me sinds een aantal dagen eindelijk wat beter te voelen. Nog wel moe maar die extreme vermoeidheid lijkt wat weg te ebben en misselijkheid is er alleen nog als ik niet op tijd genoeg eet. Hopelijk gaat de komende weken de...
  18. M

Uitgerekend oktober 2021

JuffieSU fijn dat de termijnecho goed was! Hier ook een goede termijnecho gehad dinsdag, heel blij mee. Ook heerlijk aan het het bewegen, voor zover de verloskundige tot nu toe kan zien ziet alles er goed uit. Ik ben 23 oktober uitgerekend.  Dit weekend gaan we het onze beste vrienden vertellen...
  19. M

Uitgerekend oktober 2021

Ik heb weer even bijgelezen! Wat fijn dat iedereen al die goede echo's heeft gehad. Het zijn toch spannende weken dat 1e trimester. Ik heb a.s. dinsdag de termijnecho, super veel zin in en ook wel weer heel spannend! Als alles goed is, gaan we het bekend maken. Mijn ouders en schoonmoeder hebben...
  20. M

Dreumes september 2019

AvdS ik ben nu 8 weken. Over 3 weken termijnecho, spannend! De vroege echo vorige week met 7 weken was gelukkig goed.  Liesforum oh ook nog erg beroerd dus. Vermoeiend he? Vind het vooral pittig omdat ik nu ook al een dreumes heb lopen. Ik heb vanochtend voor het eerst overgegeven. Ben al 3 kg...
  21. M

Uitgerekend oktober 2021

Spannend al die echo's voor jullie! Wij hebben over 3 weken de termijnecho, ik ben ook echt aan het aftellen. Gelukkig vorige week met 7 weken al een goede vroege echo gehad!  Wij gaan het dit weekend aan mijn ouders en schoonmoeder vertellen, de rest wachten we tot na de termijnecho.  Hoe...
  22. M

Dreumes september 2019

Oh wat lees ik een herkenbare dingen allemaal mbt grenzen opzoeken, uitdagen, snel boos worden als iets niet lukt. Hier ook enorm aan de orde nu! Soms moet ik zelf echt even tot 10 tellen, helemaal als ik zelf moe ben (helemaal nu ik zwanger ben en echt giga moe ben) of de hele dag alleen ben...
  23. M

Uitgerekend oktober 2021

Amira hier ook heel misselijk met vlagen. Ik merk dat als ik goed op tijd eet en drink, het minder is. Dus ik probeer daar goed op te letten. Ik heb nu 's nachts een pak crackers naast mijn bed staan; in de nacht ben ik soms ook heel misselijk en als ik dan even een cracker oid eet, ebt het weg...
  24. M

Vroeg wakker

Hier precies zo... mijn dochtertje is ook ruim 17 maanden en is ineens sinds een week tussen 5 en 6u wakker, terwijl ze altijd tot een uur of 7 sliep? Hier ook net aan het overgaan op 1 slaapje, 2 werd echt teveel maar is ook lastiger nu ze zo vroeg wakker is. Maar het lijkt dus echt te maken te...
  25. M

Uitgerekend oktober 2021

Waar ik vorige week nog zo hard riep dat ik amper ergens last van had, is de vermoeidheid sinds een dag of 5 keihard ingekickt. Pffff, ik weet even weer hoe ik me voelde bij mijn 1e zwangerschap haha. En verschil natuurlijk nu dat ik al een dreumes heb rondlopen die gewoon tussen 6 en 7u wakker...
  26. M

Uitgerekend oktober 2021

Julesss ja met 7 weken de 1e echo. En dan 30 maart termijnecho. Bij onze praktijk mag je kiezen of je ook al een vroege echo wil; nou graag ? Die enorme vermoeidheid van een paar dames herken ik enorm van mijn 1e zwangerschap. Toen ben ik ook de 1e 13-14 weken extreem moe geweest (daarna ging...
  27. M

Uitgerekend oktober 2021

Leuk Julesss ik schrijf graag mee! Is het wat om even nog in de titel 2021 te zetten? Zodat iedereen weet dat het over dit jaar gaat.  Ik ben zwanger van ons 2e kindje, rond 21 oktober uitgerekend. 4 maart de 1e echo, spannend!! Spannend FelineA, al echo gehad? Fantastische naam trouwens; mijn...
  28. M

Doodmoe

Bij mijn 1e kindje was ik ook doooooooodmoe het 1e trimester. Om 12 uur 's middags kon ik al wel weer naar bed toe. Soms hakte het er ook ineens in: dan voelde ik me best goed begin vd dag maar binnen een paar minuten was het gedaan. Het hoort er echt bij, na 13-14 weken ging het ineens stukken...
  29. M

NOD Februari 2021

Julesss jouw naam kwam me ook al bekend voor!? mijn dochtertje is van september 2019, denk dat je dat bedoelt toch? Wij zaten nu je het zegt volgens mij in dezelfde groep met september 2019 uitgerekend/ baby's etc. ? wat grappig dar we dan nu weer tegelijk zwanger zijn!!   
  30. M

Dreumes september 2019

Minni yes, begin januari hadden we allebei het gevoel van een kinderwens voor de 2e. Toen even mijn menstruatie afgewacht, foliumzuur begonnen en eind januari was het dus raak uiteindelijk. Heel bizar maar wel fantastisch uiteraard.  Liesforum ah dan loop je een weekje op mij voor! Mijn...
Terug
Bovenaan