Zoekresultaten

1. M

Juli 2023

Hier vrijdagochtend de eerste echo maar ben al 2 dagen zo ?ziek. ik weet gewoon niet wat ik er aan kan doen heb al gemberpillen gehaald het is zo vervelend, hoop dat dat snel over is.  
  2. M

Mama’s omgeving Tilburg gezocht ??

Mama van 29 uit Tilburg met kindje van 3,5
  3. M

Juli 2023

@molli Ik ben uitgerekend op 2 juli volgens mijn eigen berekening. Dan ben in net nog geen 8 weken dus ik vind dag echt lang duren ? @faye wat verschrikkelijk hoe ben je er achter gekomen? Via de echo? Of kreeg je buikpijn
  4. M

Juli 2023

Hier gaat ook nog alles goed, alleen last van me borsten verder helemaal niets, heb 18 nov de eerste echo duurt nog zo lang. Maar geen bloed of extreme pijn heb ik zwz goede hoop. 
  5. M

Juli 2023

Jazeker! ik ben uitgerekend 2 juli. heb 4 dagen geleden al positief getest met een vervroegde test, Bij ons was het ronde 6 ben heel blij heb nog weinig klachten als alleen me borsten doen heel pijn. hoe gaat het bij jullie 
  6. M

Uitgerekend maart 2019

Hoi hoi, Hier is de kleine man geboren! 1/3/19 12:57uur dag vantevoren brak me vruchtwater bij het opstaan uit de auto niet eens doorgehad dacht dat ik in me broek had geplast dus niet meteen een lampje gaan branden, savonds is er nog bezoek geweest en dacht wacht morgen af.  Sochtens toch nog...
  7. M

Uitgerekend maart 2019

Hallo allemaal, bij mij is er een keizersnee ingepland op 7 maart ivm stuit en teveel risico voor stuitbevalling ivm ruim 3,6 kg en best smal lichaam vind ook heel spannend maar wel fijn te weten dat het nu ong nog 3 weken duurt en de kleine er is? zie alleen wel echt op tegen het herstel maar...
  8. M

Gezocht: mama’s in Tilburg

Hoi hoi ik kom ook uit tilburgverwacht over 3 weken een zoontje  ik ben 25 jaar  zou het ook heel leuk vinden contact te hebben! 
  9. M

Uitgerekend maart 2019

BO GA 4/3/2019 Nika 9/3/2019 EPF 11/3/2019 Josje 13/3/2019 Deceptacon 21/3/2019 Noor 29/3/2019 Smpje 16/3/2019 ChaNe 26/3/2019       hallo allemaal ik heb al heel lang niets meer in deze forum gezegt maar heb vandaag een versie gehad de kleine is lekker eigenwijs en ligt nu nog met zijn kop na...
  10. M

Uitgerekend maart 2019

@krokusje ik ga maandag meteen bellen en dan ga ik na de fysio hoop dat dat verlichting geeft slaap er ook echt slecht door heletijd last van hardebuiken ben nu 14-4 en ze zeggen dat het die weken oo het hardst groeit dus kan je natuurlijk ook wel hinder van ondervinden
  11. M

Uitgerekend maart 2019

Telefonisch ik tenminsten
  12. M

Uitgerekend maart 2019

Ik vind dat niet zo spannend kan ook daarna lekker vakantie achteraan plakken als het zou moeten vind belangerijker dat ik nu niet me lichaam teveel belast lijkt me voor het kindje ook niet goed 
  13. M

Uitgerekend maart 2019

Hoi krokusje ik heb van het zelfde last  En dan zekker na een heledag werken en dat pas op 14 weken heb wel al best een buikje maak me ook zorgen maar denk ook dat het niet lang duurt voordat ik minder ga werken ik werk nu 40 uur als kapster ook niet echt een beroep met een goede houding  hoop...
  14. M

Jonge moeders to be.

Hallo, ik ben 24 en vandaag 14 weken zwanger van de eerste ben getrouwd en het is gepland lijkt me super leuk een app groepje 
  15. M

Uitgerekend maart 2019

Hallo! heb al even niets meer gepost. Maar wel meegelezen! ik heb gisteren de uitslag van de nipt binnen gehad en alles was goed! (Was niet echt zenuwachtig maar toch wel heel blij). ben nu 12+7 gaat toch best al wel snel ben ook nog niet aangekomen maar savonds toch al wel een flinkebuik en...
  16. M

Uitgerekend maart 2019

Aah wat een slecht nieuws:(  hoop op het beste!
  17. M

Uitgerekend maart 2019

Ik heb vandaag weer een slecht dag na 1 week nergens last van hebben gehad mag ik vandaag al 2 keer na de wc rennen. dacht al wel van zit alles nog wel goed omdat ik me zo goed voel maar bevestiging vandaag wel weer gehad de wc is me beste vriend:) zometeen lekker met me man wat eten dan hopen...
  18. M

Uitgerekend maart 2019

Hoi gebruiker 978. ik hoop voor je dat het allemaal mee valt! ik zelf heb het niet meegemaakt ben nu 8-3  ik zal de verloskundige bellen voor de zekerheid en vragen om een echo hoop dat het niets ernstigs is
  19. M

Uitgerekend maart 2019

Heelveel sterkt!!   ik heb woensdag een kloppend hartje gezien en zelfs toen was het nog niet bevestigd maar dat komt omdat ik ook niet echt iets voel als alleen maar moe en afentoe wat misselijk maar ik geef het weer maar steends de schuld  ik heb woensdag weer een echo omdat ik eerst ici had...
  20. M

Uitgerekend maart 2019

Ik heb me laten vertellen dat het dan kan zijn dat het wat later heeft ingenestelt het kindje groeit tot ongeveer de 12de week bij iedereen in de zelfde grote en vanaf dan ontstaan er pas verschillen. 
  21. M

Uitgerekend maart 2019

Ik heb ook net echo gehad ben w7d6 zoals ik ook dacht  zag er allemaal goed uit dus ben gerust gestelt zoooo blij:)
  22. M

Uitgerekend maart 2019

Goedemorgen. ik vandaag voor de eerste keer overgegeven (7w6d) maar er kwam niets uit daarna meteen gegeten en het trekt weg de misselijkheid vandaag me eerste echo om 3 uur ben benieuwt  kan niet wachten
  23. M

Uitgerekend maart 2019

Ik ben vandaag ook 7-3 en nogsteends niet over gegeven!  Maar ben bang dat dat niet lang meer gaat duren voel me steends beroerder sochtends en overdag maar heb ook het gevoel dat dat komt omdat ik geen zin heb om te eten en dan maar snel iets pak omdat het moet probeer zo de misselijkheid tegen...
  24. M

Uitgerekend maart 2019

Cwn  bij mijn is de zwangerschap al ontstaan uit ici dus ben al genoeg met me billen bloot geweest dus dezekeer kan er ook nog wel bij haha maar ondanks dat blijft het altijd wel weer een dingentje.  
  25. M

Uitgerekend maart 2019

Cwn wij hebben op de zelfde dag echo ik heb hem pas 14:45 zoooo spannend  ik ben overigens ook 24 Ik denk dat die moeheid ook echt van het weer komt slaap voor geen meter
  26. M

Uitgerekend maart 2019

Goedemorgen! als ik jullie verhalen zo les denk k hoe kan het dat ik nog niets voel  heb alleen last van me borsten tijdens het slapen maar een sport bh helpt goed. heb alleen wel 2 dagen echt gehad dat k zo in slaap kon vallen op werk terwijl ik een heel actief beroep heb (kapster) maar dat is...
  27. M

Uitgerekend maart 2019

Druk maken is niet goed!! ik denk dat het komt omdat je 8 weken bent het kan ook een beetje afnemen de pijn heb het zelf namelijk ook!! gewoon lekker genieten en niet teveel aan denken fijns nacht iedereen!!
  28. M

Uitgerekend maart 2019

Ik vind het knap dat jullie gewoon op reis durven ik heb expres niets geboekt. ik weet wel dat mijn broer en zij vrouw dot jaar na mexico zijn geweest en hun ivm de vacinaties niet zwanger mochen worden het eerste half jaar. als je het goed hebt naargevraagt dan zal het wel kunne maar zal zelf...
  29. M

Uitgerekend maart 2019

Hallo allemaal, ik heb vandaag ook echt de slechtse dag gehad beroerd van alles wat maar in me buurt kwam van eten en toch moe zo erg dat ik op me werk bijna in slaap viel. en dat draaierige ook de heledag hoop niet dat dit aanhoud:(
  30. M

Uitgerekend maart 2019

@sutjegirl heel veel sterkte!! Hoop dat het snel achter de rug is voor je   @stippel wij hebben het alleen ons gezin verteld ouders en broers en zus moest haast wel zat zoon traject aan vast is het fijn als ke mensen hebt die meeleven
Terug
Bovenaan