Zoekresultaten

1. M

Babybad ; Shnuggle?

Ik lees dat je het stokke flexi bath xl gebruikt. Fijn om te lezen dat het goed bevalt. Weet je toevallig of er ook een standaard voor dit badje bestaat?
  2. M

Stokke flexi bath

Goedemiddag, Ik ben aan het twijfelen om een Stokke Flexi Bath te kopen. Het liefst de xl variant. Heeft iemand ervaring met dit badje? Ik zie dat de xl variant niet op de badstandaard van Stokke kan. Weet iemand of de xl variant wel op een andere standaard kan?
  3. M

Commode

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben langzaam aan het zoeken naar meubels voor de babykamer. Het liefst neem ik spullen die ik langer kan gebruiken. Nu had ik bij de Ikea een kast gezien die ‘Hauga’ heet. Is geen officiële commode, maar eigenlijk een buffetkast. Ik ben nu benieuwd...
  4. M

1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Hallo dames, Ik ben er een hele tijd niet geweest. Heel druk, maar ik vertrouw internet ook niet altijd, dus even geen behoefte gehad om een berichtje te plaatsen. Helaas ook geen tijd gehad om mee te lezen. Ik heb net even een stukje teruggelezen. Zwindo, ik vind het echt zo knap hoe je nu al...
  5. M

Dames wat goed om veel positieve verhalen te lezen. Spannend Schorpioen en zeker mooi dat er zoveel goede eitjes waren. Op naar een mooie terugplaatsing.  Lapjesendraadjes, fijn dat bij jou ook alles goed gaat.  Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ben echt moe. Zo lekker slapen...
  6. M

SuusX, ik begon opeens aan alles te twijfelen. Dat was een teken om het los te laten. Daarom ben ik toen ook even niet meer hier geweest. Ik twijfelde aan de geldigheid van de test en noem maar op. Gelukkig heeft het niet lang geduurd, maar toch. Ik had niet echt aanleiding om bang te zijn voor...
  7. M

Volgens mij hebben de meeste dames inmiddels een beetje uitzicht op een behandeling. Dat is fijn, al gaat het natuurlijk nooit snel genoeg. Succes allemaal! Brabandse, spannend dat wachten op de uitslagen. Hopelijk kunnen jullie daarna snel verder. En 1 of 2 zou ik ook niet weten. Ik denk dat de...
  8. M

Hoi dames, Sorry dat jullie een tijdje niets van mij hebben gehoord, maar ik had echt even rust nodig. Het werd me allemaal een beetje veel en ik had toch wel behoorlijke bijwerkingen van de utrogestan. Toch wilde ik weer even reageren, omdat het nu een beetje voelt alsof ik jullie in de steek...
  9. M

SuusX, zeer herkenbaar. Ik had ook twee dagen voor mijn eerste controle best veel slijm en ik was bang voor een spontane eisprong. Dus toen ik op controle was, vroeg de arts hoe het ging en zei ik dat van het slijm. De arts zei meteen dat het mensen bang maakt en dat ze bang zijn voor een...
  10. M

Lapjesendraadjes, wat fijn dat het goed is gegaan en dat je het mee vond vallen. 8 eitjes is zeker mooi. Nog even afwachten hoeveel bevruchte eitjes er gaan komen. Goed dat je het rustig aan doet, heb je ook wel nodig. Het is toch gewoon een ingreep. Fijn dat het thuis ook weer allemaal iets...
  11. M

Lapjesendraadjes, heel jammer dat je partner niet mee naar binnen mag. Zeker bij zo een ingreep zou dat fijn zijn. Soms vind ik het toch apart dat ze het overal anders doen of heeft het nu echt met Corona te maken? Vervelend dat jullie net nu een botsing hebben. Hopelijk snapt hij dat je morgen...
  12. M

Lapjesendraadjes, dat is zeker een mooi aantal. Hopelijk groeien ze nog even goed door, zodat je aan het eind van de week de punctie hebt. Ik vond dat wel fijn dat ik het weekend had om te herstellen. Wel balen van de poliep, maar laten we hopen dat het niets ergs is. Op zich al positief dat de...
  13. M

"De dames die al wat langer wachten....."

Wat jullie zeggen is hier ook herkenbaar. Als je na 3 jaar proberen nog nooit zwanger bent geweest, heb je echt wel het vermoeden dat er iets aan de hand is, maar als de bevestiging komt, valt er echt iets van je schouders. Hoe raar het ook klinkt, wij waren banger om te horen dat er niets aan...
  14. M

Dankjewel voor jullie antwoorden. Ik had zelf ook al besloten om het gewoon te doen. Dit weer hebben we niet heel vaak en ik hou van wintersport. Dat is dit jaar niet mogelijk dus sneeuw in eigen land is een klein cadeautje. Het was dus heerlijk. Daarna een lekker warme douche genomen en een...
  15. M

Even een vraagje. Ik heb donderdag een verse terugplaatsing gehad. Ik wil vandaag eigenlijk even naar buiten om te wandelen. Zouden jullie dat doen met dit koude weer? 
  16. M

SuusX, dan is de wachttijd ongeveer gelijk. Als ik de dag van terugplaatsing meetel, mag ik de twaalfde dag na terugplaatsing testen. Meestal zijn mensen inderdaad verbaasd als het eerste kindje wel op de natuurlijke manier is gelukt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook pas ging begrijpen toen...
  17. M

SuusX, bedoel je 12 dagen na de terugplaatsing of na de punctie? Bij mij is het de 16de dag na de punctie. Dus hoelang je moet wachten ligt aan de dag van terugplaatsen. Dan ben ik eens benieuwd maandag. Ik ben even aan het twijfelen. Ga je voor IUI of ivf? Lotjejansen, succes maandag. Iets...
  18. M

SuusX, fijn dat je menstruatie is begonnen. Moet je nu andere hormonen gaan spuiten of wachten op de uitgangsecho? Je zit dan namelijk al op dag 4. De kwaliteit van de cystoblast geeft een beetje hoop voor de innesteling, maar het  kan net zo goed misgaan. We proberen van het positieve uit te...
  19. M

Lapjesendraadjes, vervelend dat je zoveel bijwerkingen hebt. Hopelijk neemt het snel weer af. Is de punctie op dinsdag definitief? Dan kun je ook bijna gaan aftellen naar de laatste spuit. Succes en sterkte nog de laatste dagen! Lotjejansen, ik herken je gevoel wel. Je probeert positief te...
  20. M

Dankjewel, Zwindo! Ik was net even bij de Jumbo en toen dacht ik toevallig aan het granaatappelsap. Ik had eerst een flesje van de jumbo, maar ik schrok enorm van het aantal calorieën. Kan me niet voorstellen dat dat de gezonde variant is. Nu heb ik een pak van Health people gekocht, maar ook...
  21. M

Lotjejansen, goed dat je bent begonnen met de Gonal F. Hoe gaat het spuiten? Veel klachten? Hoeveel moet je spuiten? Knuffeltje, je zit echt in een rollercoaster he. Ovulatietest die niet wil lukken en noem maar op. Wel fijn dat je steeds meer zicht krijgen op hulp. Stapje voor stapje komen...
  22. M

Brabandse, wat spannend. Zeker nu je wat dingen begint te voelen. Ik hoop zo dat de test positief is. Knuffeltje, als je het echt heel spannend vindt, kunnen ze ook iets met een kalmerend middel. Bij mij vroegen ze of ik iets voor angst wilde hebben of pijnstilling. Misschien bestaat bij jou ook...
  23. M

Knuffeltje, bij mij is daar niet over gesproken. Op zaterdag doen ze planbare zorg als het nodig is, dus gewoon zoals bij iedereen. Ik moest een uur voor de punctie een diclofenac en twee paracetamol slikken. Vlak voor de punctie kreeg ik een infuus. Eerst kreeg ik een middel om mijn hartslag in...
  24. M

Lapjesendraadjes, die gedachte had ik toen ook. Ik dacht ook: zul je nu zien dat we zwanger zijn. Bij mij was het overigens zo: voor 18 uur echt helderrood bloed die dag dag 1. Na 18 uur de volgende dag dag 1. Heel veel succes! Nu gaat het echt beginnen.
  25. M

Lapjesendraadjes, ik ken de medicatie niet die jij moet spuiten. Moet je daar ook nog mee doorgaan als je menstruatie doorgebroken is? Ik moest triptofem spuiten en mijn cyclus duurde opeens ook langer. Ik had ook ongeveer 10 dagen tot mijn menstruatie. Was niets mis mee. Ik hoop voor je dat de...
  26. M

Lapjesendraadjes, zo dacht ik er dus ook over. Deze arts zag bijvoorbeeld ook opeens een best groot follikel achter een andere. Op die manier verandert het steeds. De arts was duidelijk dat mijn lichaam hard had gewerkt en dat het goed uitzag, dus dat doet me goed. Hoeveel eitjes het worden...
  27. M

SuusX, helaas kan ik je vraag niet beantwoorden. Een dag lijkt kort, maar misschien is het normaal met de medicatie. Brabandse, wat fijn om te horen dat het zo een goede poging was. Hopelijk is het een blijvertje. Ik kan me voorstellen dat je even baalt dat je niet in bad mag, maar gelukkig is...
  28. M

"De dames die al wat langer wachten....."

Mamavankipje, ontzettend spannend. Ik geloof zeker dat je dan helemaal gek wordt van het wachten. Van de ene kant wil je positief zijn, van de andere kant wil je niet te veel hoop hebben. Heel veel succes! NWJ, wat balen dat het traject even stil lag en jammer dat het niet is gelukt. Hopelijk...
  29. M

Lotjejansen, ik kan begrijpen dat je weer moet wennen. Ondanks dat ik de prikjes vind meevallen, voel je het natuurlijk wel.  Lapjesendraadjes, ik lig ook op de bank en mijn vriend zet dan de spuit. Ik vind dat erg prettig.  Brabandse, je had helemaal gelijk. De echo was boven...
  30. M

Lapjesendraadjes, fijn dat het zo goed gaat. Een botte naald is wel even vervelend idd. Hoeveel prikjes moet je per dag? Succes! Knuffeltje, dat verschilt per ziekenhuis/kliniek. Bij onze kliniek doen ze het op dag 3 of 5. Ze kijken naar de kansen. Wij kunnen ook meedoen aan een onderzoek. Ik...
Terug
Bovenaan