Zoekresultaten

1. J

Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

@Paula'tje: die kleine stelt je geduld wel op de proef! Hoop voor je dat hij zich snel spontaan meldt. Fijn dat je je lichamelijk nog goed voelt! TMAAM en Pandalover: hoop dat jullie ook snel mogen bevallen, zeker met veel lichamelijke klachten. Hier indd een mooi gewicht voor nog geen 38...
  2. J

Ik ben inderdaad bevallen! Maandag avond een ballon gekregen. Dinsdagmiddag gestart met inleiden, dit vanwege drukte. Wederom een snelle bevalling, na het starten van het infuus was onze zoon er in drie uurtjes. Weeën onder de douche goed op kunnen vangen maar aan het eind werd het pittig...
  3. J

Hier 'bijna' baby nieuws. Vanavond opgenomen met klachten en wederom een te hoge bloeddruk. Gezien de termijn (37+5) geen reden om langer te wachten gezien de klachten en de pre eclampsie bij de eerste. Er wordt zometeen nog een ballon geplaatst en morgen vliezen breken en infuus eraan. Ben niet...
  4. J

Ik had al een tijdje niet meer op het forum gekeken. Inloggen lukt nog steeds niet altijd. Leuk om zo aan het eind te lezen hoe het overal gaat. Zal zo eens bij lezen. Hier de 37 weken voorbij. Mijn oudste dochter was er met deze termijn al. Ik ben echt aan het aftellen. Wordt lichamelijk...
  5. J

Ik had ook al een tijdje niet meer gekeken. Het inloggen lukt hier nu wel weer. Wat goed Zwindo dat je hulp krijgt bij het mentale stuk. Ik ken het gevoel dat je maar in de 'overlevingsmodus' blijft staan.  Wij hebben een roerige en heftige tijd achter de rug met een aantal verliezen van...
  6. J

Ik had al een tijdje niet meer gelezen en ik ook kon de laatste weken niet inloggen.  Hier ruim 22 weken zwanger nu. Lichamelijk voel ik me best heel goed. Op drukke dagen, vooral de dagen dat beide kinderen thuis zijn, is 's avond wel de koek op. Ben gestopt met hardlopen, wandel nu en ben nog...
  7. J

Ernstige obstipatie

Mijn dochter van bijna 4 heeft het ook, al sinds ze 2,5 is denk ik. Toen ze afgelopen zomer zindelijk werd was het helemaal een drama. Ze hield haar poep dagen op. Lukte vaak wel met een Microlax haar te laten poepen maar dat deed haar echt vreselijk veel pijn, zo sneu. Hebben haar flink...
  8. J

Ik had al even niet meer op het forum gekeken dus moest even bij lezen. Wat fijn alle goede berichten over de NIPT en de 13 weken echo. En dat de eerste dames ook al het geslacht weten. Onze NIPT en 13 weken echo was ook goed! Het geslacht willen wij (wederom) niet weten. Maar we zijn al...
  9. J

Mifegyne en cytotec ervaring miskraam

Ik heb in oktober ook met medicatie een miskraam opgewekt. Ik moest wel 24u tussen de twee giften cytotec laten zitten. Toen ik de eerste tabletten smorgens had ingebracht gebeurde er vrij weinig. Uiteindelijk die avond het vruchtje verloren. Ik vond het fysiek gezien mee vallen, mentaal wel erg...
  10. J

De echo was goed, ben zo opgelucht. Ben de termijn voorbij dat het de vorige keer mis ging. Volgende week nog de officiële termijn echo. Maar zoals het er nu uit zag vandaag 10+5 en op 23 augustus uitgerekend. Wij vertellen het dit weekend aan de opa's en oma's en als maandag de echo goed is mag...
  11. J

@zazou wat verschrikkelijk dat jullie dit nog een keer mee moeten maken. Sterkte! Ik heb vandaag weer een echo, ben ongeveer 10+2. Ben erg zenuwachtig maar op zich wel positief gevoel. Volgende week maandag de termijn echo. Denk dat een aantal mensen al wel een vermoeden hebben, het is niet meer...
  12. J

Eén van tweeling met 14 weken overleden in buik

Mijn eerste zwangerschap was ook een tweeling zwangerschap. Bij de tweede echo met 11 weken bleek van eentje helaas het hartje gestopt. Ik herken je gevoel van verdriet en blijdschap tegelijkertijd. Ik heb geen bloedverlies oid gehad en vanaf de 20 weken echo was het dode vruchtje ook niet meer...
  13. J

Wat spannend Zazou! Zou super zijn als het zo snel weer gelukt is! Ik heb wel een aantal extra echos gepland staan rond de termijn dat het de vorige keer mis ging. Hadden ze alle begrip voor. Had geen extra vroege echo, gewoon met 8 weken de eerste en daarna dus vaker!  
  14. J

Ovulatie na miskraam

Ik gebruik nooit ovulatie testen en heb ook geen zwangerschap testen gebruikt na de miskraam om te kijken of die negatief waren. Ik had na de miskraam rond de 13 a 14 dagen mijn ovulatie, uitgaande van de afscheiding en de duur van deze cyclus. Deze eerste cyclus was 3 dagen langer dan 'normaal'.
  15. J

De echo was goed! Nu geschat op 8+4, twee dagen verder dan ik dacht! Maandag over een week mogen we weer en dan ben ik dus ruim 10 weken. Nu even genieten van het goede nieuws en we blijven positief. De volgende echo is dus met ruim 10 weken, als die goed is ben ik al een stuk gerust gesteld.
  16. J

Ben echt enorm zenuwachtig, gelukkig is de afspraak al om 10uur!
  17. J

Anirbas: wat mooi dat je het een plekje hebt gegeven in de tuin. Dat hebben wij na de miskraam ook gedaan. Vond het een prettig idee dat het een 'fysiek plekje' heeft gekregen. Hier woensdag dan eíndelijk de echo! Merk dat ik nu wel wat meer gespannen en zenuwachtig begin te worden. Terwijl ik...
  18. J

Ooh ik heb vanavond een etentje en dat blijkt een high wine te zijn hahaha. Dus was de nodige gerechten die nu niet kunnen. En nu bieden ze ook nog aan om me op te halen zodat ik wat kan drinken. Hoe lul ik me hier uit?!?
  19. J

@zazoutwee: ik moest de eerste menstruatie afwachten omdat er nog kleine restjes achter waren gebleven. Die cyclus was 3 dagen langer dan normaal. Daarna meteen weer zwanger!!
  20. J

Ik heb de afgelopen week wel mee gelezen maar kan met mijn telefoon blijkbaar geen reacties plaatsen. Sterkte voor de dames die geen goede echo hadden, kan het verdriet van toen onze echo niet goed was nog zo goed herinneren. Vreselijk. Ik heb volgende week woensdag de echo, kan nu eindelijk...
  21. J

Zwanger worden na een miskraam

Had gisteren een reactie getypt maar blijkbaar niet geplaatst! Ik heb in oktober een missend aborten gehad met 12 weken. Met medicatie de miskraam opgewekt. Ik kreeg het advies de eerste menstruatie af te wachten vanwege enkele kleine resten. De eerste cyclus was 3 dagen langer. Daarna mijn...
  22. J

Wat leuk dat een aantal deze week al de eerst echo hebben! Ik mag 18 januari en dat voelt echt nog zó ver weg haha. Maar voor je het weet is het zo ver. Verder heb ik ook totaal geen klachten en voel me daardoor eigenlijk ook helemaal niet zwanger. Maar dit had ik bij de andere zwangerschappen...
  23. J

Wat spannend Zazoutwee. Hopelijk kun je vandaag terecht en krijg je goed nieuws! 
  24. J

Ik heb de afspraken bij de vk gepland. Eerste echo met 8 weken, eentje tussendoor en dan met 12 weken de termijn echo. De eerste op 18 jan, dus nog een dikke maand geduld hebben. Gelukkig gaan deze weken met de feestdagen snel en is ook januari een drukke maand met verjaardagen en feestjes. En...
  25. J

Ik mag me aansluiten bij dit clubje! Vanavond een positieve test! Blij en dankbaar dat het snel weer gelukt is. Maar merk ook dat ik het nog lastig vind om heel blij te zijn. Hopelijk gaat het goed en komt het vertrouwen in het lijf weer terug. Maar denk dat ik pas na de 12 weken opgelucht kan...
  26. J

NOD december 2022

Yeah! Vanavond een positieve test! Denk dat ik al wel 2 dagen overtijd was vandaag! Morgen nog even een 'gewone' test ipv een early test. Erg blij en dankbaar dat het zo snel weer gelukt is na de miskraam. Maar merk ook dat ik het vertrouwen in mijn lijf nog niet helemaal terug is. Hoop dat de...
  27. J

Baby kleding

Tip: overslag rompers voor in het begin!
  28. J

NOD december 2022

Ik wacht nog t/m morgen, als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik testen!
  29. J

NOD december 2022

Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar durf ook nog niet te testen haha.
  30. J

NOD december 2022

Hier nog geen menstruatie te bekennen, als ik mijn gemiddelde cyclus duur bekijk had ik het vandaag eigenlijk wel verwacht. Maar durf nog ook nog niet te testen. Morgen is de dag dat we in september dus een positieve test in handen hadden. Ik ben voorzichtig positief, maar vind het ook lastig...
Terug
Bovenaan