Zoekresultaten

1. J

Eisprong na Clomid

@allemaal: Bedankt voor jullie lieve reacties! 17februari 1e echo met 7.2 weken, tot die tijd hopen dat het goed zal blijven gaan. Voor jullie allemaal heel veel succes, altijd fijn gevonden om met jullie over dit slopende traject te kletsen!
  2. J

Eisprong na Clomid

@lara en Mell: Dankjulliewel :) @lara: dit is de 2e ronde met Gonal F, dus eigenlijk al heel snel :) ook voor jouw heel spannende dagen dus! ik denk dat nu testen misschien nog net te vroeg was... ik teste de eerste keer positief 10 dagen na ovulatie ;-) maar dat is ook wel best wel vroeg 
  3. J

Eisprong na Clomid

@Lieve allemaal! Het is zo onwerkelijk, wij zijn zwanger! Vanaf woensdag testen we al positief, maar donderdag had ik opeens een klein beetje bruine afscheiding, schrok me rot. Maar de testen blijven positief en lopen op qua duidelijkheid. Bruine afscheiding was na een dag weer over.. Na één...
  4. J

Eisprong na Clomid

@Lara ik durf eigenlijk niet iets te denken.. maar hoop het ontzettend. Ik heb het al bij meerdere meiden gelezen, ik kon mijn bloeduitslag dezelfde dag zelf in zien via mijn account met persoonlijke gegevens van het ziekenhuis. Ik weet niet of jullie ziekenhuizen dit ook hebben? op internet kun...
  5. J

Eisprong na Clomid

@lara nee ik spuit Gonal F, heb cd 21 Pregnyl gezet en bij mij is de eisprong dan altijd 2 dagen later, heb hem ook gevoeld.. dosering Gonal liep deze maand niet heel voorspoedig, moest eenmaal ophogen daarom een langere cyclus gehad.
  6. J

Eisprong na Clomid

@Lara: ik zit nu op cyclusdag 32, maar had mijn ovulatie ook pas op dag 23.. ik mag cd 36 testen. Ik heb geen last van mijn borsten gehad tot nu toe de vorige ronde wel ontzettend dit kwam denk ik door de Pregnyl. Ik heb nu juist meer last van 'gerommel in mn buik' af en toe wat steken en droge...
  7. J

Eisprong na Clomid

@Bloempje hoe gaat het met jou? al getest? ik ben heel onzeker, voel helemaal niets.. nog tot zaterdag wachten voor mij.. 
  8. J

Eisprong na Clomid

@Bloempje dat hoop ik ook heel erg voor je! Voel je iets? ik mag volgende week zaterdag testen en heb dezelfde hoop ;-) ;-) Ik voel dit keer helemaal niets. Vorige ronde meteen na de Pregnyl injectie al zere opgezwollen borsten en krampjes, dit keer helemaal niets. Dat ik haast twijfel of de...
  9. J

Eisprong na Clomid

@Mell: wat een fantastisch nieuws! veel succes!!
  10. J

Eisprong na Clomid

@bloempje: dit weekend eisprong, 25e mag ik dus gaan testen ;-)  jij mag denk ik weer een aantal dagen eerder testen, nou weer met goede gespannen moed de wachtweken in haha 
  11. J

Eisprong na Clomid

@lara, nee ik heb 3 rondes clomid gedaan (50,100,150) maar daar reageerde mijn lichaam helemaal niet op. Daarom overgegaan op injecteren van hormonen, waar mn lichaam gelukkig wel op reageert. sinds juli nu de 2e kans door Gonal injecties. :)
  12. J

Eisprong na Clomid

@lara ik zit op cyclusdag 21 nu, met Gonal injecteer je eigenlijk net zo lang tot dat er een follikel van de juiste grote is, dit met Gonal en de Pregnyl helpt hem springen. qua cyclusdag hou ik me dus niet zo bezig met welke dagen ik zit, dat is zo onvoorspelbaar. nu hopen dat het deze ronde...
  13. J

Eisprong na Clomid

@mlln ik heb het altijd erg fijn gevonden dat ik ook met Clomid gewoon echo's had, je weet dan waar je aan toe bent. Ook al is het ook niet altijd even plezierig, vaak terug komen naar ziekenhuis, teleurstellingen bij geen groei etc. Ik had vandaag in tegenstelling tot vorige week beter nieuws...
  14. J

Eisprong na Clomid

@SBJ: Wat een goed nieuws! fijn zeg, gefeliciteerd :) @Lara: Bedankt voor je reactie, mijn echo vanochtend was nog niet heel erg bijzonder, maar er groeit langzaam weer iets dus we blijven positief. as dinsdag weer een vervolgecho.  @Jumeaux: Bedankt voor je berichtje, erg lief helpt mij weer...
  15. J

Eisprong na Clomid

@Bloempje wat een goed nieuws, ook van het krijgen van een ovitrelleinjectie. Hopelijk vliegen je wachtweken om en heb je goed nieuws! ik herken je gevoel, ik heb ook al eens gedacht aan een psycholoog, helemaal niet verkeerd denk ik.. Succes weer deze ronde :)
  16. J

Eisprong na Clomid

Ik heb ook een rare situatie. 31-12 hadden we opnieuw echo's na het opstarten van nieuwe cyclus met Gonal. Toen 1 eiblaasje rechts van 13mm en bms van 5.5mm. Nu vanmiddag nog een echo gehad en is het bms niet gegroeid en zijn alle eiblaasjes weer onder de 10mm....? Nu moet ik gaan verhogen met...
  17. J

Eisprong na Clomid

@xxLara: Wij zijn vorig jaar februari gestopt met de pil, sinds juli 2019 in het traject vanwege PCOS en afgelopen december voor het eerst een eisprong gehad. Zopas helaas ook duidelijkheid gekregen.. ongesteld. Balen en best even verdrietig, maar herken wat je zegt @Bloempje: in ieder geval...
  18. J

Eisprong na Clomid

Wat een gedoe he! ik merk ook dat ik echt aan niets anders kan denken! Ik heb vanaf na de ovulatie gelijk al af en toe wat steken in mijn lies gehad, wat later in de dagen echt krampen waren. Ik beeld me soms ook in misselijk te zijn... volgens mij wil ik te graag waardoor ik denk vanalles te...
  19. J

Eisprong na Clomid

@xxBloempje: ook hier denk ik dat het niet raak is.. :( 3 dagen voor nod negatief getest, kan nog natuurlijk nog en het is een vroege test maar pff wat zenuwslopend indd! Positief proberen te blijven. Heb ook gelezen dat sommige pas een aantal dagen na hun nod positief testen.. zo lang we nog...
  20. J

Eisprong na Clomid

@xxBloempje: Hier ook mega zenuwachtig en ook moeilijk me kunnen inhouden om niet te testen. Heb jij vanochtend al getest?  Hoop het zo voor je!  @Liens: Ja, wanneer ik het vol kan houden, wil ik pas zondag gaan testen.. maar ben bang dat ik het al vrijdag of zaterdag ga doen.. ;-) @Lara: Ik...
  21. J

Eisprong na Clomid

@xxlara: ik ben begonnen met Clomid, 50,100 en 150mg hier reageerde mijn lichaam alleen helemaal niet op. Daarom overgegaan op injecteren van Gonal F en eisprong opwekken met Pregnyl. Hier reageert mijn lichaam wel op ;-)
  22. J

Eisprong na Clomid

@liens: ik heb geen ervaring met Clomid en injecties. Wel denk ik dat de eisprong ook dit weekend voor jou nog kan plaats vinden. Misschien door ovulatie testen te gebruiken, kun je dit zien... Ik snap dat je er onzeker van wordt, maar ik zal maandag even afwachten en het voor de zekerheid dit...
  23. J

Eisprong na Clomid

@jumeaux: yeeeey! wauw gefeliciteerd :):) Geniet van jullie zwangerschap!! 
  24. J

Eisprong na Clomid

@bloempje ik heb afgelopen zaterdag 7dec mijn eisprong. Wij zijn voornemend om zondag 22dec te testen, zaterdag een familiedag om mijn stemming in ieder geval positief te houden.. willen we het zondag doen ;-)  Ik heb gelezen dat Pregnyl tot 10dagen in je bloed zit. In die zin zou je dus een...
  25. J

Eisprong na Clomid

@jumeaux: hoe is het met je? heb je al een uitslag van je test? @bloempje: en hoe is het met jou? ik vind het mega spannend. Wil niet te positief zijn omdat een tegenslag dan zo heftig is. Maar ben er toch wel veel mee bezig, loslaten is lastig..  
  26. J

Eisprong na Clomid

@xxBloempje: Snap dat je het dan niet perse nodig vind om bloed te laten prikken. Ik heb nu ook echt zere tepels, heel gek! Gelezen dat dit van de Pregnyl injectie komt. Donderdag moet ik bloed laten afnemen. Het worden hele spannende weken!! Ik vermoed dat wij gisteren de eisprong hebben gehad...
  27. J

Eisprong na Clomid

@xxlara Welkom! wat een gekke situatie zit je in. Fijn dat je de volgende rond met echo's wordt gecontroleerd. Ik vond dit erg prettig omdat je dan ook zeker weet dat er iets gaande is of niet. Succes! 
  28. J

Eisprong na Clomid

@xxBLoempje Jeetje wat een groot ei! Super zeg :) wordt er ook bloed bij je afgenomen om te kijken of je daadwerkelijk een eisprong hebt gehad? @Jumeaux oh wat spannend zeg! Killing lijkt me dat wachten.. Good Luck en hopen op een mooie uitkomst :) @Lisette Provera zorgt voor een...
  29. J

Ervaringen met gonal f

Hoi, Ik ben vorige week dinsdag gestart met Gonal F 62.5EH, komende donderdag eerste echo (na 9 dagen prikken) ik ben heel benieuwd. Hoop heel erg op groei van follikel. Met Clomid heb ik alle doseringen gehad, 50, 100 en 150 mg zonder enige groei.  Spannend allemaal! Succes :)  
  30. J

Eisprong na Clomid

@jumeaux spannende dagen voor je, weet je al meer?  @lisette wat vreselijk balen zeg! nooit leuk dat na een nieuwe poging vol goede moed, weer zo'n negatief bericht te horen. Maar positief blijven. Vind de gedachte van @jumeaux heel mooi, “elke mislukte cyclus brengt me een stuk dichter bij mijn...
Terug
Bovenaan