Zoekresultaten

1. F

"De dames die al wat langer wachten....."

Ooo Zwindo, wat een ontzettend goed nieuws!! Van harte gefeliciteerd ?? als er iemand is die ik het gun dan ben jij het wel! Heb al een tijd niets meer van me laten horen, dat zal ik verder ook niet doen, maar lees af en toe nog mee in de hoop op goed nieuws van de dames die 'ik nog ken'. ...
  2. F

Vruchtbaarheidsproblemen man

Waar je misschien rekening mee kan houden is dat het mogelijk (afhankelijk van hoe slecht het zaad is) niet op de normale manier gaat lukken. Een ICSI behandeling kan de uitkomst bieden (dat was bij ons in ieder geval de manier om toch zwanger te kunnen worden).  heb je binnenkort een...
  3. F

1e keer gynaecoloog

allereerst wat vervelend dat het niet op de 'normale' manier lukt om zwanger te worden.  2 jaar geleden gingen mijn vriend en ik ook naar de gynaecoloog. Bij ons werd wel al vrij snel (na 3 maanden) wel een oorzaak gevonden dus dan wordt de behandeling vaak anders dan wanneer er geen oorzaak...
  4. F

Al 11 maanden aan het proberen

Mijn advies zou zijn om naar de huisarts te gaan. Na een jaar zelf proberen mag je doorverwezen worden. Er hoeft niets aan de hand te zijn, maar ze kunnen in ieder geval wat basis onderzoeken doen om dat te checken. 
  5. F

Ah Zwindo wat ontzettend jammer! Wat een domper zeg. Hopelijk heb je wat ruimte om toe te geven aan de teleurstelling en kun je na de vakantie weer met een frisse blik doorkijken. Maar eerst maar even jezelf wat tijd geven om verdrietig te zijn. 
  6. F

Oh Zwindo wat jammer dat de moed je in de schoenen zakt :( ik blijf toch heel hard hopen op een extra streepje morgen!  hopelijk slaap je vannacht een beetje. Ik duim voor jullie ?
  7. F

Zwanger via een traject

Waar je trouwens wel even op moet letten is of je bijvoorbeeld ovitrelle hebt gebruikt om de eisprong op te wekken. Deze kan een vals positieve test geven omdat je daarmee zwangerschapshormoon in je lichaam hebt gespoten. 
  8. F

Zwanger via een traject

Die 14 dagen is meer voor de zekerheid. Ik heb meerdere keren een terugplaatsing gehad en de eerste keer netjes gewacht tot de 14 dagen. Daarna heb ik dat niet meer gedaan en heb ik iedere keer 9a10 dagen na de terugplaatsing (5daagse cryo) getest. Wanneer deze negatief was nog wel gewoon...
  9. F

Zwindo wat fijn dat zo zo goed zijn doorgegroeid en dat er twee hele mooie zijn teruggeplaatst! En nu nog 3 over, echt een mooi resultaat ? Weet je al hoe veel van de 3 ingevroren konden worden?  Ik ga heel hard duimen voor een mooie positieve test! Wanneer mag je testen? isaV wat fijn dat de...
  10. F

Ooo Zwindo wat een goed nieuws!! Gewoon 6 bevruchtingen ? hopelijk blijven ze het goed doen en komen die andere 2 ook nog mee. Krijg je tussendoor ook nog een update, of is het zaterdag afwachten? Super fijn dat ze 2 verse gaan terugplaatsen! Hopelijk kom je het wachten de komende weken een...
  11. F

Lovetennis ah neee wat verdrietig zeg :( kan me voorstellen dat je ontzettend teleurgesteld bent dat IVF/ICSI 1 nu al voorbij is zonder resultaat.. wanneer is je officiële testdatum? Hopelijk kunnen jullie snel evalueren en door met een nieuwe poging. Maar eerst maar even jezelf de tijd gunnen...
  12. F

Zwindo wat fijn dat je in mei na je menstruatie gewoon mag starten! Nog een maandje wachten en dan begint het weer :) hopelijk doet deze combinatie van medicatie en de nieuwe kliniek jullie goed!  Wow 3 prikken op 1 dag, heftig! Idd goed afwisselen van kant waar je prikt en dan hopen op niet te...
  13. F

Littlepenguin wat fijn dat bij jou ook alles goed gaat! Kun je inmiddels al een beetje genieten?   Zwindo ik heb afgelopen vrijdag bloed geprikt voor de NIPT en hoop eigenlijk deze week uitslag te krijgen. Ik moet zeggen dat ik er toch behoorlijk over in zit. Helemaal omdat jullie natuurlijk met...
  14. F

IsaV fijn dat je menstruatie weer op z'n einde loopt. Als ik jou was zou ik ook gewoon alvast bellen voor extra onderzoek of volgende stappen. Al is het alleen maar dat ze je op de wachtlijst kunnen zetten. Mijn ervaring is dat als je er niet om vraagt ze dat echt niet vanzelf doen. En de...
  15. F

Zwindo bah wat naar!! Wat een rotnieuws dat de laatste cryo er niet goed door heen is gekomen. Neem vooral de tijd om even heel verdrietig te zijn. Oprapen en doorgaan kan later ook wel weer. en dan ook nog Corona er bij.. hopelijk weinig effect op het zaad en hopelijk kunnen jullie snel (in...
  16. F

Lovetennis wat balen dat je Corona hebt! Hopelijk inmiddels goed opgeknapt? Vriend ook geen koorts meer gekregen?   Vis wat fijn dat alles goed gaat!! Ik met je meekletsen in het andere lijntje!   Lulu wat ontzettend balen dat de eerste IUI niet gelukt is :( je hebt natuurlijk toch extra hoop nu...
  17. F

Zwindo fijn dat het op tijd is doorgezet! Kun je weer door voor een nieuwe poging! Hopelijk ziet het er allemaal mooi uit volgende week! Lukt het een beetje met het dieet weer oppakken? Lijkt me ook echt ontzettend moeilijk om van de suikers af te kicken. Groot gelijk dat je je af en toe ook...
  18. F

Lovetennis wow inderdaad een achtbaan! Hopelijk doet die kleine morgen niet meer mee en zit je niet in zo'n dilemma. Vorige keer had je ook al met gonal f gedaan toch?  zwindo fijn dat je menstruatie er aan zit te komen! Hopelijk heb je nog lekker kunnen sporten vanavond. Echt heel balen van...
  19. F

Hé dames, sorry ik heb me inderdaad even een beetje teruggetrokken van het forum. Vond het zelf soms een beetje vervelend als een zwanger iemand in het groepje bleef hangen, vandaar even wat minder gepost.   Zwindo wat balen dat het aanpassen van het herstelbewijs bij jullie met verkeerd getimed...
  20. F

IsaV hopelijk lukt het met de positieve vibes! Ik vind het altijd heel erg helpen dat we vanaf januari weer langzaam wat langere dagen krijgen. Ik zit echt bijna iedere dag op zo’n schema te kijken om te zien dat de zon weer een minuut later onder of vroeger op gaat haha. Maar gun jezelf nog wel...
  21. F

Wow vis gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws allemaal opeens! Ik hoop zo dat dit doorzet voor de andere meiden! wat gek van de testen Zwindo. Ze zijn niet positief maar idd een stuk donkerder dan normaal. Misschien gaan ze nu vanuit dit lijntje oplopen naar een ovulatie? Hopelijk krijg je snel...
  22. F

Lovetennis haha zo herkenbaar dat je aan het aftellen bent om met IVf te starten. Ik was ook zo blij toen ik eindelijk mocht beginnen met prikken (hoe krom dat ook klinkt) maar gewoon het idee om weer iets anders te proberen met een goede kans geeft zo veel energie! en goed bezig met dat...
  23. F

Zwindo wat fijn dat je er een goed gevoel bij had en inderdaad gek dat er niet wat meer transparantie is over de cijfers! Je zou toch zeggen dat je dat als kliniek goed laat zien als ze zo hoog zijn!  Heb je ze al gebeld? Hopelijk kun je snel terecht!  hier nog steeds geen bloed. Ik zit pas...
  24. F

IsaV hoe is het nu? Is de menstruatie doorgebroken?   Caroline hoe was de informatieavond gisteren? Hopelijk wat wijzer geworden en hopelijk krijgen jullie de 31e ook een goed gevoel!   littlepenguin woooooow wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd ?! Logisch dat het even heel onwerkelijk is, en die...
  25. F

O vergeten ik jou te reageren lovetennis! Een blastocyste is een embryo die is doorgegroeid tot ongeveer dag 5. Dus ze hebben onze cryo ingevroren op dag 4 en na ontdooiing is ie nog een dagje doorgegroeid en toen teruggeplaatst (dat doen ze volgens mij bijna altijd zo). Het is dus eigenlijk...
  26. F

Hé wat vervelend IsaV! Maar misschien valt het nog mee, duimen!!  Zwindo inderdaad raar van die testen. Hopelijk hebben ze er straks antwoord op! Vis ik leef echt met je mee, wat een hel is dat wachtbankje... je voelt vanalles of juist helemaal niets en alles kan een goed of een slecht teken...
  27. F

Wow Zwindo dat is inderdaad een heel hoog percentage! Raar dat de cryo's dan weer zo veel lager zijn. hoe voel je je verder? De emotie weer een beetje gezakt? het gekke is dus dat ik die menstruatiepijn dus al voelde voor de terugplaatsing, dus kan niet van de terugplaatsing zijn. Maar goed je...
  28. F

Vis haha leuk, kunnen we samen wachten! Fijn dat de blastocyst er goed bij lag! Wanneer mag je testen?   Zwindo balen dat het de verkeerde kant op is gevallen.. ?laat je inderdaad maar even helemaal gaan, heb je wel verdiend! En dan op naar februari… Heel herkenbaar dat je toch onzeker wordt van...
  29. F

goed om morgen een bloedtest te vragen Zwindo, hopelijk geeft dat duidelijkheid. Je had eigenlijk gisteren ongesteld moeten worden of niet? caroline, wat gek van het bloed, geen idee wat het kan zijn. Maar idd kun je niets anders dan afwachten littlepenguin snap dat je jezelf helemaal gek kan...
  30. F

Goed idee om een bloedtest te doen! Dan heb je maar zekerheid caroline hopelijk gaan de komende 6 dagen heel snel voorbij!!  Ik heb net een sms'je gekregen van het ziekenhuis: het gaat door!! Nu dus nog even wachten en dan straks naar het ziekenhuis! 
Terug
Bovenaan