Zoekresultaten

1. J

NOD December 2020

@floor @feyre, Klopt dat stond die ook maar omdat ik iedere keer tussen tijdse bloedingen kreeg dacht ik dat het mijn ms was. Dit bleek dus niet zo te zijn. Mijn ms begon op 4 december tm 7 december.  Op 16 ee duidelijke positieve test en 17 december liep die al heel iets af, en eergisteren...
  2. J

NOD December 2020

Al een tijdje niet meer gelezen hier. Mijn nod staat op 31 december? De 17e een positieve ovulatietest en gisteren een klein beetje roze bloed. Spannend?
  3. J

In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@jufsuus, tuurlijk mag dat
  4. J

NOD December 2020

Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik veel minder eetlust en dan vooral in de ochtend/middag. Zijn er meer mensen die dat herkennen? Omdat ik veel minder eetlust heb ben ik al snel 5 kg afgevallen.   
  5. J

@mlena ik denk dat ik weet hoe je zo'n groep kunt maken. Maar ik weet natuurlijk niet of iedereen daar aan wilt deelnemen? Mocht iedereen dat leuk vinden zou ik kunnen kijken of ik het voor elkaar krijg mocht het bij jou niet lukken natuurlijk
  6. J

@WonderAn, wauw super zeg! Echt super leuk dat je al de eerste afspraken ingepland hebt! Vind het zo leuk om te lezen dat je zwanger bent. Geniet er van!
  7. J

Dankjewel allemaal voor de lieve berichtjes,  dat doet mij goed. Hier is het bloeden al weer wat minder geworden maar dit is ook al dag 4 in principe dat ik bloed verlies. Het is maar 2 dagen wat meer geweest en daarna nog wat licht roze. Nu kunnen we echt gaan beginnen?
  8. J

@WonderAn, ja ik zeg het heel positief maar dat heeft wel even geduurd voordat ik die mindset had hoor haha. Tuurlijk is het balen maar ik had ook niet echt anders verwacht na al die gekke bloedingen tussendoor. Wat wel positief is dat ik wel ongesteld ben maar dat die krampen goed te doen zijn...
  9. J

NOD December 2020

@floor, nee hij was niet zo donker als dat die normaal zou moeten zijn. Maar hij liep wel telkens op en een dag later was die zo goed als niet meer zichtbaar.  Denk dan dus dat die niet voldoende donker gekleurd was. Mijn ms is sowieso nog heel onregelmatig omdat ik sinds 13 september pas ben...
  10. J

NOD December 2020

Ik ben ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde. Alleen heb ik mijn cyclus niet goed in beeld dus geen idee wanneer mijn NOD is. Mijn ms qua bloedverlies is net zoals met de pil dus weet zeker dat het mijn ms is
  11. J

@WonderAn, helaas ik ben echt ongesteld geworden. Het is nu precies zoals mijn menstruaties altijd zijn. Ik zie het positief in en kan vanaf nu echt gaan beginnen met ovu testen.   Helaas was ik aan het werk hahah, dus even rustig Netflixen zat er niet in helaas. We zijn de dag weer door gekomen...
  12. J

Heel misschien was het dan toch een ovulatiebloeding of misschien als wel innesteling. Ik heb namelijk het vermoeden dat ik ipv op 3dpo al op 4dpo zit. Zoals ik mijn ovu testen nu terug kijk was die op 1-12 en 2-12 net zo donker en daarna nam het al lichtjes af. Misschien dan als ik de eisprong...
  13. J

NOD December 2020

@floor daar zat ik idd ook nog aan te denken. Want de krampen en zo voelen totaal niet heftig. Ik denk zelf dat als je even geen afleiding hebt dat alles in 1 keer heftiger lijkt zoals de krampen. Want het is niet dat ik denk van auw ofzo, tis meer dat er een onprettig gevoel zit in mijn buik...
  14. J

NOD December 2020

Hier is ineens het bloeden volledig gestopt. Gisteren wat helderrood bloed verloren dus dacht doe een tampon in maar toen ik deze ging wisselen haast geen bloed meer. Vannacht zonder iets geslapen en vanochtend was er ineens geen bloed meer te bekennen. Snap geen biet meer van mijn lichaam. Dus...
  15. J

@WonderAn, hier gaat het niet zo goed.. mijn lichaam geeft aan dat ik de max heb bereikt. Dit kan ik merken omdat ik gisteren tijdens het werk bijna mn schouder uit de kom trok? ik heb mijn schouder al 2x eerder uit de kom gehad dus niet gek dat dat kan gebeuren. We moeten veel extra werken op...
  16. J

NOD December 2020

@floor ik zit pas op 2dpo dus het is nog echt heel kort. gok dat de vorige keer een onttrekkingsbloeding was en dus niet echt ongesteld. Als ik reken vanaf de onttrekkingsbloeding na de pil zit ik op 74 dagen.
  17. J

@noeksie, ik zit helaas pas op 2dpo dus dat kan het niet zijn.. ik vermoed dat ik ongesteld ben. Is wel helderrood en ook meer dan afgelopen keren. Ach ja we gaan gewoon weer opnieuw beginnen☺. Ik vind het ook niet zo heel erg want het is ook erg lastig omdat ik geen cyclus in beeld heb. Het...
  18. J

NOD December 2020

Hier wss ongesteld geworden. Ik heb bloedverlies maar weet niet of het ongesteld is of van de ovulatie.. voel wel meer een apart gevoel in mijn buik, beetje krampen en niet helemaal lekker. Frustrerend dit hahah. Ik ga er maar van uit dat het wss toch ongesteld is en dat dit gewoon nog het...
  19. J

Hier gaat het helaas niet goed. Ik heb bloedverlies maar weet niet of het ongesteld is of van de ovulatie.. voel wel meer een apart gevoel in mijn buik, beetje krampen en niet helemaal lekker. Frustrerend dit hahah. Ik ga er maar van uit dat het wss toch ongesteld is en dat dit gewoon nog het...
  20. J

NOD December 2020

@floor, oh super dankjewel! Heb nu het vermoeden dat ik vandaag mijn ovulatie heb.. krijg sinds een half uurtje krampen en pijn in mijn onderrug links. Dus misschien vanaf morgen rekenen, dan dus de 18e
  21. J

Okee ik kom er op terug hahah. Ik denk dat ik vandaag mijn ovulatie heb. Krijg ineens sinds een half uur krampen in mijn buik en pijn in mijn onderrug.  ??
  22. J

Ik vermoed dat ik gisteren mijn ovulatie heb gehad. Ik had op 2-12 een positieve test. Hij was alleen niet zo donker als die zou moeten zijn.. maar gisteren nam die al heel erg af en vandaag was die zo goed als wit. Dus ik neem plaats op het wachtbankje en wacht geduldig af. Wel lastig omdat ik...
  23. J

NOD December 2020

@feyre, ik zie dat bij mij de ronde er nog niet bij staat. Ik zit in de 1ste ronde deze maand.   Ik vermoed dat ik gisteren mijn ovulatie heb gehad (op 2-12 een positieve test) te zien aan de ovulatietest die is nu zo goed als wit geworden zelfs met ochtendurine. dus ik neem plaats op het...
  24. J

NOD December 2020

@mamajoju, ah okee misschien dat dan eens proberen ja, al hoop ik natuurlijk dat dat ook niet meer nodig is. Dankjewel! Zo leer je toch weer van elkaar
  25. J

NOD December 2020

Ik gebruik de testen van de action. Messtal rond half 12 in de ochtend. Ik heb ook een andere test erbij gehad van gister en vandaag maar die van gisteren was ook duidelijker dan vandaag. Het lijkt alsof die langzaam weer afzakt. Wat super zeg al zoveel positieve testen!
  26. J

@WonderAn Ik weet niet of ik dan gek ben maar ik zie wel degelijk een streepje op jou test.   Ik weet dat als je positief test op de ovulatietest dat dan binnen 24 a 48 uur je eisprong is toch? Dus als ik de test van gisterochtend pak en dan 24 a 48 uur reken is dat vanmiddag/morgen de eisprong...
  27. J

NOD December 2020

Hmm nu twijfel ik of ik mijn ovulatie heb gevonden.. De test is niet zo donker als die hoort te zijn maar ik heb vandaag weer getest en hij was nu een stuk lichter. Ik voelde gister avond wel wat lichte verkrampingen maar dacht er verder niks bij.. Wat denken jullie? Zou die van gisteren...
  28. J

Ohoh.. ik denk dat ik mijn ovulatie heb gevonden? De test is niet zo donker als die hoort te zijn maar ik heb vandaag weer getest en hij was nu een stuk lichter. Ik voelde gister avond wel wat lichte verkrampingen maar dacht er verder niks bij.. Wat denken jullie? Zou die van gisteren voldoende...
  29. J

Ooh ik vind het zo spannend voor jullie zeg! Geweldig die verhalen over hoe het voelt bij jullie. Ik moet er soms echt om lachen, heerlijk!  
Terug
Bovenaan