Zoekresultaten

1. A

PCOS Gonal F

Dag dames! Vorige week ben ik gestart met het spuiten van Gonal F 50eh. Vanochtend de eerste ovulatie echo gehad. Helaas was er geen groei te zien. Hiervoor heb ik letrozol geprobeerd, 2.5, 5 en 7,5 mg. Ook dit zorgde niet voor groei. Ik ben onwijs op zoek naar positief nieuws: wie heeft er...
  2. A

Gonal F + Ovitrelle

Hoi meiden! Ik ben nieuw op dit forum, ik kwam van het Letrozol forum, maar moet nu over op Gonal-F spuiten. Ik heb 3 rondes Letrozol gehad (2,5-5-7,5mg) en bij geen een van deze rondes groeide er iets... nog geen mm ;( . Tot nu toe is het dus vooral een traject van teleurstelling. De gyn zei...
  3. A

PCOS, Letrozol

Hi meiden, Ik moet vandaag mijn laatste drie tabletten (7,5mg) Letrozol slikken. Wat gek is: za - di heb ik heel licht bloedverlies gehad (waarschijnlijk omdat bms ook heel dun was). Woe en do geen bloedverlies en nu werd ik wakker met echt hevig bloedverlies. Dit heb ik nog nooit eerder...
  4. A

PCOS, Letrozol

Hi meiden, Hadden jullie ook dat je door het opwekken van de menstruatie met Provera de ene keer heel heftig bloed, en een andere keer juist heel weinig? Dit is mijn derde ronde, en waar ik de eerste twee keer hevig bloedde, zijn het nu echt maar een paar druppels. Mijn bms was ook heel dun...
  5. A

PCOS, Letrozol

@clvkj dus deed de 5 mg toch wel wat? Of eigenlijk nog helemaal niets? Ga je de volgende ronde verder op 5 of op 7.5? Ik moet nog 2 pillen Provera om menstruatie op te wekken en dan start ik met 7.5 mg. De 2.5 en 5 deden beide helemaal niets..
  6. A

PCOS, Letrozol

@clvkj waar in het proces zit jij nu? 2.5 en 5mg hadden bij jou ook niets gedaan toch? Ben jij inmiddels al gestart met 7.5mg?
  7. A

PCOS, Letrozol

@edb en @zonnestraaltje gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws voor jullie allebei! @iedereen; hebben jullie bij het slikken van Letrozol ook zoveel vermoeidheid gehad? Ik merk voor de rest eigenlijk geen bijwerkingen, maar ik ben zo extreem moe. Ik kan echt ‘s middags uit het niets in slaap...
  8. A

PCOS, Letrozol

@allemaal: bedankt voor al jullie lieve en opbeurende berichten! Het geeft veel steun, gisteren was een baaldag en was Netflix mijn grootste vriend. Vandaag is een nieuwe dag, we gaan er weer vol goede moed tegen aan!
  9. A

PCOS, Letrozol

Hi lieve meiden, Net terug van de echo CD15 en nog steeds niets gegroeid. Waar de ene gyn op CD10 zei dat als er op CD15 niets was gegroeid we over moesten op 7,5 zei de gyn vanochtend dat ze dat nog te vroeg vond. Erg frustrerend want wr was nog helemaal niets te zien en nu moet ik...
  10. A

PCOS, Letrozol

Helaas weer een teleurstelling hier, net een echo gehad, CD10, 5mg en er groeit nog niets alle follikels zijn nog kleiner dan 10mm. Nu begreep ik dat CD10 ook wel vroeg is nog of niet? Heb pas op CD15 weer een nieuwe echo!
  11. A

PCOS, Letrozol

Hi meiden, Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen tijdens het slikken van Letrozol, ik ben bezig met mijn eerste ronde letrozol 5mg, en ik merk dat ik niets anders voel/merk dan bij 2,5 mg. Ik ontkom er niet aan dat ik daardoor denk; oh, dan zal dit ook wel niet werken... Terwijl er misschien...
  12. A

PCOS, Letrozol

@clvkj wat goed om te horen dat 5 mg wel iets deed! Op welke CD dag had je de echo en zag je dat er iets gegroeid was? Heb je na de eisprong nog moeten bloedprikken?  Spannend hoor, ik duim voor je! Ik start morgen met mijn eerste ronde 5mg!
  13. A

PCOS, Letrozol

Hi meiden!  Ik heb een vraag die niet meteen medisch gerelateerd is! Ik ben echt nog in de beginfase van het traject, nu bezig met de tweede ronde Letrozol (5mg). Ik werk al een tijd lang op een plek waar ik het niet naar mijn zin heb en heb nu de kans gekregen om over te stappen naar een...
  14. A

PCOS, Letrozol

@clkvj heb je al een echo gehad inmiddels van je ronde met 5mg?  Ik heb een vraagje aan iedereen hier, letten jullie erg op je voeding (koolhydraatarm?!) en hebben jullie het gevoel dat dat jullie vruchtbaarheid/cyclus verbeterd? 
  15. A

PCOS, Letrozol

@clvkj wat jammer zeg, dat bij jou het zelfde resultaat oplevert! Mag jij meteen starten met Letrozol 5 mg? Ik moet eerst met Provera weer menstruatie opwekken en mag dan weer starten met Letrozol 5 mg!    
  16. A

PCOS, Letrozol

@camhay en @ just-me bedankt voor jullie lieve en opbeurende woorden! Dat geeft veel steun!  @camhay ik duim voor een goede eisprong bij jou en daarna hopelijk snel een positieve test! En, mijn vriend vindt mij ook niet de gezelligste met Letrozol... @Just-me wat vervelend dat de signalen (temp)...
  17. A

PCOS, Letrozol

Helaas, vandaag dag 14 en nog steeds niets te zien op de echo met letrozol 2.5 mg. De gyn zei dat er zoveel blaasjes zaten in mijn eierstokken, dat ik me vast moest voorbereiden op een traject van veel wachten. Deze opmerking kwam erg hard binnen... ik krijg ook weinig ruimte en tijd om vragen...
  18. A

PCOS, Letrozol

Hi allemaal, Gisteren heb ik mijn eerste ovulatie echo gehad na 1 ronde 2.5 mg letrozol. Er was helaas nog niets te zien, ik moet maandag nog een keer terug komen voor een echo. Ik heb alleen sinds gisterenavond en ook vanochtend steeds kleine krampjes onder in mijn buik, voelt een beetje alsof...
  19. A

PCOS, Letrozol

@clvkj ik weet helaas precies hoe je je voelt. Ik heb zojuist ook mijn eerste ronde Letrozol 2.5 mg gehad en ik kom net weer terug van de eerste ovulatie-echo. Resultaat: er was helemaal niets gebeurd.  Maandag heb ik weer een nieuwe ovulatie-echo, de gynaecoloog wil toch dan nog één keer...
  20. A

PCOS, Letrozol

Ik heb inmiddels 4 pillen Letrozol gehad van mijn eerste ronde, ik moet vandaag de laatste pil slikken. Ik merk dat ik nog steeds bloedverlies heb. Is dit normaal? Ik ben bang dat het bloeden al had moet stoppen en de letrozol pillen dus helemaal niets doen... wat is jullie ervaring? Zette de...
  21. A

PCOS, Letrozol

Hoi lieve allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en heb net mijn Provera kuur gehad. Mijn bloeding is vandaag gestart en ik start daarom overmorgen met Letrozol. Ik ben benieuwd of Letrozol bij jullie voor een zwangerschap heeft gezorgd en in de hoeveelste ronde. Verder weet ik dat ik vlak voor de...
  22. A

PCOS, Letrozol traject ervaringen?

<p>Hoi lieve allemaal, </p><p>Ik weet al sinds een jaar of 5 dat ik PCOS heb. Mijn partner en ik hebben besloten dat we graag willen starten met een ovulatie-inductie traject om zwanger te worden. Ik heb net mijn Provera kuur gehad en ben nu aan het wachten op een bloeding...
Terug
Bovenaan