Zoekresultaten

1. M

NOD december 2019

Wow Joena! GEFELICITEERD!! 
  2. M

NOD december 2019

@Citrus,Oh ik zag je post niet. Of ik ben te langzaam met typen. Het zit niet anders op dan wachten. Ik leef echt met je mee en hoop dat de streepje op gaat lopen! 
  3. M

NOD december 2019

Oh ja, bij mij vorige zwangerschap teste ik ook heel licht, lichter dan wat jij nu hebt. Ik heb ook getest met een cb en de test is ook gewoon gelukt ondanks mijn lichte streep. Ik heb gemerkt dat cb met indicatie heel gevoelig is, het pakt zelfs de lichtste streepjes. Misschien voor je gemoed...
  4. M

NOD december 2019

@Citrus, hier bij mij, ook al een paar dagen alle Kruidvat zwangerschaptest van 2v1 op en niks op voorraad. Ergens loopt er een vrouw de winkels leeg te kopen ? of hangt er iets in de lucht? Wellicht kun je een cb met indicatie proberen? Je hebt dan geen gedoe met lijntjes maar duidelijke taal. 
  5. M

NOD januari 2019

@Feyre, misschien brengt, wat afstand jou inderdaad een beetje rust deze cyclus. Ik merk bij mezelf hoe meer tijd ik hier op de forum ben, des te meer ik gefocust (lees: onrustig) ben in wat ik wil bereiken. @Sunny das balen maar nieuwe ronden maken nieuwe kansen. Veel succes deze cyclus?
  6. M

NOD januari 2019

Snoetekes, Framboos & Leia, welkom en veel succes!!??@Leia, Feyre, heeft een mooi lijst gemaakt, je kan jezelf daarin toevoegen. Zie link...
  7. M

NOD januari 2019

Lapjesendraadjes, jammer dat het niet gelukt is, hopelijk is januari wel jou maand! Succes??
  8. M

NOD december 2019

Citrus, 'voorzichtige' gefeliciteerd! Hopelijk maandag een ' 2-3 zwanger ' op de cb! 
  9. M

NOD januari 2019

Hoi meiden,  ik kom van de nod december groepje. Hopelijk zal januari mijn maand worden. Mijn nod staat nu op 9 januariVeel succes en een vruchtbare 2019! 
  10. M

NOD december 2019

Meiden veel succes in deze ronde, ik schuif door naar de volgende maand. 
  11. M

NOD december 2019

Ik baal enorm, vanavond op het werk, lage rugpijn en bruinverlies gehad en dat 2 dagen voor nod. Wat een teleurstelling... 
  12. M

NOD december 2019

@MevrouwdeB ,17 maanden?  Wow. Dat vraagt veel geduld. Ik hoop dat december jou wonder maand zal zijn. Wat vraagt dit veel van een vrouw *zucht* Ik ben een paar dagen vrij geweest van mijn werk (werk in de zorg, onregelmatig werkuren) maar ik ben blij dat ik vanavond weer mag werken, dan ben ik...
  13. M

NOD december 2019

Nod is 13 dec, ik heb krampjes alsof ik ongesteld gaat worden ? en dat samen met de negatieve early zwangerschaptest van Action maakt mij zo onzeker.. Zycht.. ik voel me zo somber, kan wel huilen? *Sorry ego post*
  14. M

NOD december 2019

Mischien een leuke of een handige website:  https://www.natuurlijk-zwanger-worden.nl/vruchtbare-dagen-innesteling-berekenen/wanneer-innesteling/  
  15. M

NOD december 2019

Superjufffie gefeliciteerd!! Wat waren jou symptomen tot nu toe? 
  16. M

NOD december 2019

Vandaag 3 dagen voor nod, getest met de early zwangerschaptest van Action, uitslag: negatief. Ik weet het, ik moet geduldig afwachten ? Net " De grote zwangerschaptesten test " blog gelezen.. Pfffff stomme ' early zwangerschaptest ' van Action, schijnt ook niet betrouwbaar te zijn, zi te lezen...
  17. M

NOD december 2019

Jammer, RVIS.. Veel succes bij de volgende ronde. 
  18. M

NOD december 2019

Pienie jammer.. Heb je een regelmatige cyclus? 
  19. M

14 weken zwanger

Je baarmoeder groeit met de zwangerschap mee en soms kan dat wat pijnlijk of onaangenaam aanvoelen. De hoeveelheid lucht in je darmen maken dat je buik wat dikker oogt. Wellicht heb je nu wat minder lucht in je darmen. Probeer je geen zorgen te maken en geniet van je zwangerschap. Veel succes en...
  20. M

Ervaringen?

Ik raad de ovulatietest van kruidvat aan. Ze zijn iets goedkoper en duidelijk. 
  21. M

NOD december 2019

RVis de eerste twee dagen voor de eisprong helder van kleur en glazig. En hoe waterig de slijm des te beter en zaadvriendelijk het is. Zaad kan dan makkelijk tot zeker 5 dagen leven in waterig vruchtbaar slijm.  Lalalalalala ik heb daar geen ervaring mee, wel ervaring met ovulatiebloeding maar...
  22. M

NOD december 2019

Meiden, wat zijn jullie verschijnselen tot nu toe?  En hoeveel dagen dpo zijn jullie vandaag?  Ik ben nu 7 dpo en mijn verschijnselen tot nu zijn: af en toe misselijk na het eten, rommelig baarmoeder alsof ik ongesteld gaat worden. Sommige dagen heb ik pijnlijke borsten maar dat is geen...
  23. M

NOD december 2019

Smurfjes en Lindax jammer dat het niet gelukt is? maar nieuwe ronde brengen nieuwe kansen. Veel succes! 
  24. M

NOD december 2019

@gebruiker gecondoleerd en sterkte met het verlies van je oma. Veel succes bij de volgende ronde. 
  25. M

NOD december 2019

Pareltjuuhh ik zie de tweede lijn! GEFELICITEERD!!! 
  26. M

NOD december 2019

Citrus dat is een mooie piek! 
  27. M

NOD december 2019

Verkeerd gegaan dus opnieuw!        Temp: zwanger       lavendeltje: zwanger       Rvis: NOD 3-12     lxxomi NOD 5-12   Smurfjes: NOD 5-12       Nadia: NOD 5-12       MTTM: 5-12 (waarschijnlijk, heb de laatste tijd een onregelmatige cyclus)       Pareltjuuhh: NOD 8/9-12       Lottttttttt...
  28. M

NOD december 2019

Lijstje bijwerken, mezelf erin gezet lxxomi ik heb jou ook erin gezet bij deze.    Temp: zwanger   lavendeltje: zwanger   Rvis: NOD 3-12   Smurfjes: NOD 5-12   Nadia: NOD 5-12   MTTM: 5-12 (waarschijnlijk, heb de laatste tijd een onregelmatige cyclus)   Pareltjuuhh: NOD 8/9-12   Lottttttttt...
  29. M

NOD december 2019

@Temp Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
  30. M

NOD december 2019

@Lindax We zitten in de 4e ronde @Gebruiker10098120 Als je je eisprong rond de 20e hebt gehad dan ben je nog veel te vroeg met te beginnen met testen. Even geduld nog  
Terug
Bovenaan