Zoekresultaten

1. M

Nod oktober 2022

@pandalover, Dat zou zeker kunnen..  ik heb een test gebruikt van testjezelf. Dat merk had ik ook toen ik zwanger werd van de 1e. Twijfel om morgen of zondagochtend  og eens te testen...
  2. M

Nod oktober 2022

Hoi allemaal,   Eerder gaf ik aan mee te gaan voor nod oktober aangezien ik in het begin van de week dacht ongesteld te worden. Mijn cyclus was altijd 25 of 26 dagen, maar de vorige ineens 29. Inmiddels zit ik alweer op dag 28 en nog niks. Gisteren helaas een negatieve test, wel beginnen mijn...
  3. M

Nod oktober 2022

Hoi Allemaal,   Ik denk dat ik me hier ook mag aansluiten. Wij gaan voor onze 2e. Mijn NOD zit er nu aan te komen, maar verwacht niet dat het nu al raak is aangezien ik al wat menstruatie achtige/ trekkend gevoel onder in mijn buik heb. Dit was voor ons de eerste ronde, hopelijk lukt het de...
  4. M

Uitgerekend September 2019

@Sfiie ontzettens veel sterkte! @roon, ik herken dit, maakt mij inderdaad ook onzeker. Ik heb ook maar weinig kwaaltjes. Moe, pijnlijke borsten en af en toe wat duizelig. Heb veel vaker trek maar kan dan maar kleine beetjes eten. Verder eigenlijk nergens last van. Ik maak me nog niet echt...
  5. M

Starten kinderwens

@leia, wauw! Gefeliciteerd. Ik hoop dat je kwaaltjes mee vallen. Met mij gaat het hartstikke goed.  Heb eigenlijk nauwelijks ergens last van,  heel af en toe wat krampjes en wat duizelingen.  Het enige wat ik echt last van heb zijn mijn borsten.  Ik werk in de sport en het gaat me nu al...
  6. M

Gefeliciteerd allemaal.@lovesept bij mij begint het vergeten ook al. Hoop dat dat snel wat beter wordt.Morgen ben ik 5 weken. Het besef begint nu wel een beetje te komen ondanks dat ik eigenlijk nog niet echt kwaaltjes heb. alleen wat moe en af en toe wat krampjes. Ohja,, wel enorm gevoelige...
  7. M

Starten kinderwens

@anomi, ja lijkt me ook heel mooi, maar ook wel spannend. Wij hadden bedacht om "gewoon" koffie te gaan drinken en dan nemen wik wat lekkers mee. Mijn vriend maakt dan muffins met daarop opa, oma, oom en tante. Voor de vrienden die wat verder weg wonen maken we een gekke foto :) @Leia, dat is...
  8. M

Starten kinderwens

@lenamar, ik merkte eigenlijk vrij weinig. Dacht echt dat het deze ronde niet gelukt was.  Had alleenal heel vroeg gevoelige borsten en daar werd steeds erger.  Een dag voot mijn nod werd ik heel misselijk,  duizelig.  Volgende dag meteen getest.  Nu achteraf was/ ben ik ook erg moe.  Verder mag...
  9. M

Starten kinderwens

@lenamar, balen zeg. Hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt!@anomi, ja meteen een afspraak gemaakt voor intake en een eerste echo. Beide op 31 januari,  ben dan 8 weken. @leia, wij hebben het nog niemand verteld. Wij willen de eerste echo afwachten en daarna vertellen we het onze...
  10. M

Zojuist de vk gebeld.  Ik mag 31 januari voor een eerste echo. Ben dan 8 weken. Super spannend.
  11. M

Op zoek naar andere jonge moeders

Hallo Allemaal, Zie dat er al een tijdje niet veel geplaatst is, maar probeer het toch.Ik ben 25 en mijn vriend 31. Ik ben nu, heel pril, zwanger van onze eerste, 4 + 2 weken.  Erg spannend. Wij hebben op zich niet heel veel vrienden, een stel is  in november ouders geworden van een meisje. Voor...
  12. M

Ik heb deze week 3x positief getest,  dus nu 4 weken en een paar dagen. Ik bel morgen naar de vk om een afspraak te maken. Vind het wel heel spannend, begint nu toch wel een beetje 'echt' te voelen. Wat betreft spulletjes zijn we nog niet heel erg mee bezig. Mijn ouders wonen ook erg dichtbij en...
  13. M

Starten kinderwens

@Leia en Anomi,Lijkt me ook leuk om hier af en toe mee te schrijven, jullie op de hoogte te houden en van jullie op de hoogte te blijven, mits anderen dit geen probleem vinden. Alvast een kleine update. Inmiddels hebben we 3 testen gedaan en het streepje werd steeds duidelijker. Het voelt nog...
  14. M

Starten kinderwens

@Anomi-, dankjewel.  Qua kwaaltjes valt het eigenlijk wel mee.  Had ook niet gedacht dat het deze cyclus gelukt was.  Had eigenlijk geen kwaaltjes vooraf, alleen borsten langer gevoelig en erger.  Pas een dag voor nod erg misselijk en duizelig.  Wilde eigenlijk ook pas morgen testen,  maar toen...
  15. M

NOD vrijdag. Kan het echt niet loslaten!

@Lyna, houd je ons op de hoogte?? 
  16. M

Starten kinderwens

@Leia, dat lijkt me inderdaad ook heel mooi om te zien. We weten ook nog niet zo goed wanneer we het wilĺen vertellen.De test van gisteren had ik alleen gedaan,  vandaag hebben we samen gedaan.  Haha ik heb gewoon alleen geplast hoor, daarna wel samen naar de test gekeken.  De test van vandaag...
  17. M

Starten kinderwens

Ik verwacht trouwens dat de ouders van mijn vriend het echt niet aan zien komen...
  18. M

Starten kinderwens

@magicone dankjewel.Wij hebben nog niet echt een idee hoe we het de ouders gaan vertellen. Ik denk wel dat ze het enigzins verwachten. Vooral mijn broertje.Als jullie nog leuke ideeen hebben dan hoor ik het graag!
  19. M

Goedemorgen, Ik zou ook graag aansluiten. Ik zal even kort voorstellen. Ben 25 jaar, ben nu 6,5 jaar samen met mijn vriend. In februari afgelopen jaar mijn laatste prikpil gehad, dus eigenlijk gestopt in mei. Gisteren heel licht positief getest, vanochtend al een stuk duidelijker. Dit was onze...
  20. M

Starten kinderwens

Goedemorgen,Ik heb zojuist weer een test gedaan en het streepje is nu wel een stuk duidelijker. Kan het nog niet helemaal geloven, spannend hoor. wel superblij.https://www.mupload.nl/img/gefpuwm.jpg
  21. M

Goedemorgen ,Stevie en Lynn ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen.Ik heb zojuist weer een test gedaan,  het streepje is hier al veel duidelijker. Vind het wel heel spannend hoor. Kan het ook nog niet helemaal geloven, had het eerlijk gezegd ook niet zo snel verwacht. Wel super blij...
  22. M

Starten kinderwens

Bedankt voor jullie reacties. @Leia, wat lief dat je het hebt omgezet, wist ik helemaal niet. Zie inderdaad op die manier ook een licht streepje. Morgen nog maar eens testen, kan het nog niet helemaal geloven.  Dit is voor ons ronde 3.  Ik denk dat vooral het niet teveel er mee bezig zijn werkt...
  23. M

Bedankt voor jullie snelle reactie . Op de test zelf is hij nog iets duidelijker geworden dan op de foto. Maar morgen inderdaad nog maar een test, voordat ik te blij wordt.
  24. M

Goedemorgen Dames!Ik heb zojuist een test gedaan. Wie wil er even mee kijken? Hoop dat de link het doet.https://www.mupload.nl/img/u2as893c9tem.jpg
  25. M

Starten kinderwens

Goedemorgen Dames, Zojuist een test gedaan, wie kijkt er met me mee? Hoop dat de link het doet https://www.mupload.nl/img/u2as893c9tem.jpg
  26. M

Voor iedereen de beste wensen voor dit nieuwe jaar. Dat het een jaar mag worden met veel wondertjes.@Lyna, heel spannend. Mijn nod is morgen of vrijdag(dit wisselt nog wel eens. Helaas kan je lichaam je heel goed voor de gek houden. Ik heb nu sinds anderhalve week enorm last van mijn borsten...
  27. M

Starten kinderwens

Gelukkig nieuwjaar dames! Dat het een jaar met vele wondertjes mag worden.Hier totaal nog geen menstruatie achtige klachten. Mijn nod is morgen/vrijdag (wisselt nog wel eens een keer)Wel al dik anderhalve week enorm last van mijn borsten (meer dan normaal) En vandaag behoorlijk last van mijn...
  28. M

Starten kinderwens

@Lindax, gefeliciteerd!@Idem, je vraag over je zorgverzekering.. Ik houd er wel rekening mee, liever voorbereid dan achteraf een hoge rekening. Ik ben nu ook nog aan het kijken.  Op zich ben ik vrij goed verzekerd voor kraamzorg en bevalling etc. Alleen de eigen bijdrage moet ik dan betalen...
  29. M

Starten kinderwens

Hallo Allemaal,Wat fijn dat jullie allemaal hier jullie verhaal kwijt kunnen. Ben benieuwd of het voor mij ook werkt.Ik ben 25 en mijn vriend wordt volgende week 31. Zijn nu 6,5 jaar samen en wonen 5 jaar samen. In februari heb ik mijn laatste prikpil gehad, dus eigenlijk gestopt in mei (na 6...
  30. M

Test negatief maar menstruatie blijft uit

Hoi Dames,  Wat fijn dat er hier over zulke dingen gepraat kan worden.  Zelf net begonnen, ronde 2. Gisteren was mijn nod, maar nog niet. Vanochtend een negatieve test. Ook nog geen gevoel dat de menstruatie er aan zit te komen, alleen pijnlijke borsten. Wanneer zouden jullie weer een test doen...
Terug
Bovenaan