Zoekresultaten

1. M

PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Mateke & xxlara Haha nee kennen elkaar niet, een aantal hebben ooit instagram gedeeld hier op oudersvannu volgens mij nog in het ‘zwanger worden’ forum? We weten wel zeker dat we een 2e willen, alleen niet goed wanneer, dus tot nu toe stellen we het uit (of vooral ik). Ons zoontje is een heel...
  2. M

Heel benieuwd hoe het met iedereen is! Ik kijk soms eventjes, maar zie al een tijdje geen berichten hier. Van xbo zie ik soms foto’s langskomen, dat gaat echt niet lang meer duren zeg, heel spannend. Wij twijfelen inmiddels om ook weer het traject in te gaan, hij is nu bijna 2. Ik heb nog niet...
  3. M

Heeft een van jullie eigenlijk ervaring met nog borstvoeding geven en een traject? Niet dat we al plannen hebben hoor, maar de borstvoeding loopt zo soepel en ik vind het ook echt een fijn momentje, waardoor ik voorlopig nog niet van plan ben te gaan afbouwen (hij is nu bijna 7 maanden). Ik heb...
  4. M

Ik lees nogsteeds mee, maar heb wat minder te melden zelf de laatste tijd . Ons zoontje is alweer bijna een halfjaar, wat vliegt de tijd zeg … van een kleine baby al heel hard op weg naar een dreumes. hij rolt de kamer door, heeft al 4 tandjes (superschattig als hij lacht), is net begonnen met...
  5. M

Ervaringen babyvoeding Hipp 1 Combiotik

Ooh spannend! Gek is dat hè, dat het elk moment kan beginnen maar ook nog 3 weken kan duren... bij ons werd het 41+5? de inleiding stond 1 dag later gepland... maar zeker als je je niet meer goed voelt hoop ik dat het niet zo lang duurt bij jullie! Oh ik zou echt zo weer terugspoelen naar eind...
  6. M

Ervaringen babyvoeding Hipp 1 Combiotik

Geen ervaring, sorry ?. Maar wel benieuwd hoe het met je gaat! Inmiddels bijna uitgerekend denk ik?? 
  7. M

Waaauw Mateke gefeliciteerd!! De eerste ronde al, wat geweldig. Hoe voel je je? 
  8. M

Ovulatie testen aangeboden

Ah wat fijn om te horen dat alles zo goed gaat!! En 28 weken alweer, de 'meest spannende' periode voorbij! Haha misschien moet ik toch eens een kijkje nemen op die FB pagina, ik heb het nog wel maar al jaren niet gebruikt..  Met mij gaat het ook goed! Ons zoontje ligt terwijl ik dit typ lekker...
  9. M

Ovulatie testen aangeboden

Ik zie toevallig je naam hier langskomen?. Heel benieuwd hoe het met je gaat?? 
  10. M

Haha nou hij heeft er nog even geen zin in! Nu 40+6 maar nog geen krampje gevoeld en strippen kon ook nog niet ?. Nou ja, hij heeft nog een week! Ik hoop wel echt dat het geen inleiding wordt, ik hoopte op een thuisbevalling. In het ziekenhuis zijn we voor de zwangerschap al genoeg geweest?. Ik...
  11. M

Ik las hier altijd wel mee, maar sinds de vroege miskraam bij mn eerste zwangerschap toen ik wel meeschreef ben ik bij deze zwangerschap niet opnieuw gaan meeschrijven?. Inderdaad deze zwangerschap: ik ben morgen uitgerekend ?. Dus echt de allerlaatste loodjes. Al heb ik t vermoeden dat hij nog...
  12. M

Gonal F + Ovitrelle

Jeetje wat veel positieve berichten hier de laatste tijd, gefeliciteerd allemaal!! Ik ben op vakantie en heb een trage internetverbinding, dus overal op reageren gaat even niet lukken?. Maar ik lees nogsteeds alles!  Wel jammer hoor als jullie overstappen op facebook, ik gebruik het niet en dan...
  13. M

Gonal F + Ovitrelle

@justme Heb  een paar oude berichtjes  van mezelf teruggelezen, van toen ik tussen de 4 en 6 weken zwanger was: "werd vannacht wakker van menstruatiepijn, behoorlijk heftige pijn die ik altijd alleen de eerste paar uur heb als ik ongesteld word. Maar geen druppel bloed?" "Gister deden mn borsten...
  14. M

Gonal F + Ovitrelle

@justme Is helemaal normaal hoor die wisselende symptomen! Het is echt alsof ik mn eigen berichtjes van 17 weken teruglees?. Sommige dagen compleet in de stress omdat ik mn borsten niet meer voelde en ook door de menstruatiekramp.. maar die kramp bleef steeds terug komen en schijnt er dus bij te...
  15. M

Gonal F + Ovitrelle

AAAAH JUST-ME WAT GEWELDIG????. Gefeliciteerd!!!!!???? Ik zat al steeds even te checken de afgelopen dagen?. Tis jullie zo enorm gegund!!! En wat een duidelijke test ook! Hoeveel dagen na NOD zit je nu? over vertellen aan de donor: lastig! Er zijn zoveel manieren... bij mijn vader heb ik op een...
  16. M

Gonal F + Ovitrelle

Berichtje van xbelle perongeluk over het hoofd gezien: hopelijk komen jullie echt even goed tot rust, geniet van jullie vakantie! En het klinkt iniedergeval alsof ze goed meedenken om de volgende ronde beter te laten lopen ?? 
  17. M

Gonal F + Ovitrelle

@Ellenvr Oh wat onwijs spannend! Ik hoop superhard met je mee dat het ontdooien goed gaat en de terugplaatsing morgen natuurlijk ook?? @justme Spannend!! Succes op het wachtbankje ??  @camhay Onee wat kut dat je nu niet weet of je op een wachtbankje zit of niet!!! Wilden ze progesteron...
  18. M

NIPT

Bij mij 6 werkdagen (dinsdag geprikt, woensdag erop uitslag), maar de verloskundige zei dat het bij de paar zwangeren voor mij de volle 10 werkdagen had geduurd. Ik ging dus uit van 10 werkdagen, als je op dat telefoontje gaat zitten wachten met 5 werkdagen maak je jezelf namelijk gek als ze pas...
  19. M

Gonal F + Ovitrelle

@Camhay Mijn test de dag na NOD was zeker niet donkerder dan die test hoor.. Maar inderdaad, het kan twee kanten op en je kunt niks anders dan afwachten en dat is onwijs moeilijk... ik hoop dat je een beetje afleiding kunt vinden om de tijd door te komen! 
  20. M

Gonal F + Ovitrelle

@Camhay Hoe is het nu? Bij mij was de test deze zwangerschap de dag na NOD nauwelijks zichtbaar, ik heb daarvoor en daarna niet getest dus oploop weet ik niet… Testen voor NOD deed ik uit zelfbescherming nooit, als het vroeg mis ging wist ik het liever gewoon niet, en wisselende testen maken zo...
  21. M

Gonal F + Ovitrelle

Ik lees nog elk berichtje hier, maar reageren doe ik wat minder ?. Mocht er een keer een vraag of iets staan waar ik een antwoord op weet zal ik zeker reageren, en bij elk positief of negatief bericht voel ik mee, maar verder heb ik zelf niet veel updates te schrijven… wat hoop ik elke keer op...
  22. M

Gonal F + Ovitrelle

Even een korte update, ik reageer later weer nu eerst vakantie vieren, maar de echo was goed??. Je zag heel mooi het hartje kloppen en de armpjes en beentjes bewegen. Ze kwam op 9+4 wat exact klopt met de vorige echo, is dus een late innesteling geweest waarschijnlijk... De termijnecho moet...
  23. M

PCOS na Clomid nu Gonal F

Zou even een kijkje nemen op https://www.oudersvannu.nl/forums/onderwerp/gonal-f-ovitrelle/  daar zitten meer meiden in hetzelfde schuitje! Heb zelf eerst letrozol gebruikt, daarna 3 rondes gonal-f en de 3e was raak ?. Nu bijna 10 weken zwanger ☺️
  24. M

Gonal F + Ovitrelle

@ellenvr We gaan een weekje naar Griekenland ☀️! Ik hoop met je mee voor morgen, snap dat je echt graag wil beginnen ??  @just-me Wat fijn dat het goed voelt! Hopelijk blijft het bij die 2, en anders weer een driedubbele kans?. Ben benieuwd, fijn dat je wel weet waar je waarschijnlijk aan toe...
  25. M

Gonal F + Ovitrelle

Hee meiden, ben ik weer even! Ik reageer wat minder de laatste tijd, weet niet of jullie de reacties wel of niet fijn vinden?. @justme Ach wat baalde ik toen ik las dat het niet gelukt is afgelopen ronde. Ik had zo gehoopt dat de driedubbele kans jullie kans zou zijn!! De fertiliteitsmassage...
  26. M

Gonal F + Ovitrelle

@justme Ik zou me om die 3 dagen niet druk maken hoor! Ons zkh doet sowieso geen echo's in het weekend en ook niet op feestdagen, dus bijv met Pasen zit standaard overal 3 dagen tussen hier. Daarbij heeft er bij mij echt vaak genoeg meer dan 3 dagen tussen echo's gezeten! (Bijv als er niks...
  27. M

Gonal F + Ovitrelle

@justme Ik heb nog nooit getemperatuurd dus geen idee, maar denk dat je er nog niet te veel conclusies aan moet verbinden hoor! Al die medicatie zal vast ook zn invloed hebben ... Ik had wel altijd een duidelijk 'patroon' in de pijn in mn borsten. Maar echt pas rond NOD verschilde dat tussen de...
  28. M

Gonal F + Ovitrelle

Nog even een reactie op jullie, daar had ik net even geen tijd voor @justme Dankjewel voor je lieve berichtje ❤️. Ik denk inderdaad ook dat er relatief veel meer vrouwen posten die bijv al eens een miskraam gehad hebben, of waarbij t lastig ging ofzo. En ik denk dat het ook veel gedeeld wordt...
  29. M

Gonal F + Ovitrelle

https://ibb.co/0DprLqF https://ibb.co/dfPNDcq https://ibb.co/vhHhsG5  we hebben een kloppend hartje gezien?? of nouja, kloppende pixel, hahaha? ze moesten t echt aanwijzen voor ik het zag. Zo ieniemienie was het.  ze meette eerst op 6w2 en ik zou 7w0 moeten zijn, maar ze zei al dat het geen...
  30. M

Gonal F + Ovitrelle

@xbo Gefeliciteerd met jullie dochter❤️!! Geniet in jullie heerlijke bubbel en wat fijn dat de bevalling goed ging!! @ellenvr Nog heel even, het is echt bijna mei, succes!!! @xbelle Pff frustrerend! Ik heb ook een keer gehad dat ik na provera niet ongesteld werd, zo irritant vond ik dat. Ik werd...
Terug
Bovenaan