Zoekresultaten

1. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Na mijn blije nieuws donderdagavond dat ik positief testte, heb ik nu minder goed nieuws dat m'n testen niet oplopen :( ik had donderdagavond een licht streepje en nu, 16 DPO, nog steeds een licht streepje :( Ik heb de moed al opgegeven dat dit goed gaat komen. Ik hoop heel hard dat het geen...
  2. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Ik heb positief getest! :D
  3. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat het gelukt is! Hoe voel je je? @Zonnebloempje, wat balen dat het zo lang duurde tot je ongesteldheid! Kan me voorstellen dat het een grote mindfuck is geweest laatste dagen! Ik heb ook spannende dagen achter de rug. Bij de eerste IUI werd ik dag 9...
  4. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Ik heb gisteren weer IUI gehad, nu beginnen de lange wachtweken weer. Het zaad van mijn man was stukken beter dan vorige keer. 1 miljoen tegenover 12 miljoen. Bizar dat het zo kan verschillen. Ook de beweeglijkheid was zeer goed, zei de arts. Nou kom op, dan moet er toch wel eentje tussen...
  5. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Ha meiden, Ik kom me hier ook melden. Ik vind het wel fijn om te praten met meiden die hetzelfde mee maken. Ik zit nu in ronde 2 van IUI, gisteren de eerste echo gehad en 1 eitje van 11 mm. Maandag weer terug. Na de eerste ronde IUI werd ik op 9DPO al ongesteld, dat was wel even flink balen...
  6. J

Gonal F + Ovitrelle

En, hoe was het gisteren bij de echo? 
  7. J

Gonal F + Ovitrelle

Ah meiden, wat rot dat jullie je zo voelen! Het is ook ongelofelijk zwaar. Ik heb dat stiekem wel onderschat. Hier ook weer ongesteld geworden vandaag. Voelde het al aan komen dus ben 2 dagen zo verdrietig geweest. We zijn al gezegend met een kindje van bijna 4 jaar, maar hadden er veel liever...
  8. J

Gonal F + Ovitrelle

@Evol yess wat een goed nieuws!  :D Jaa Ninna, wat fijn dat de hogere dosis aan sloeg  :D welke dosering had je nu? 
  9. J

Gonal F + Ovitrelle

Wow, wat fijn dat jullie zwanger zijn en mooie echo's hebben gehad, meiden!   Evol, wat verwarrend zeg! Die onzekerheid en verwarrende slopen je hé? Ik vind dat toch wel zwaarste.  Qua plannen met alles, ik merk dat ik ook eventjes terughoudend ben met vakanties en weekendjes weg plannen nu.. ...
  10. J

Gonal F + Ovitrelle

Lastig is dat hé, qua vakanties? Ik wil liever ook niet te ver vooruit plannen.  Ik heb ook weer iets raars.. ik had Letrozol gekregen, maar daar reageerde mijn lichaam niet op. Toen heb ik 2 weken geleden nog een echo gekregen om te kijken of er iets groeide, maar helaas niks. Dus heb ik...
  11. J

Testen lopen niet op

Oeh, deze met blauwe streepjes zijn helaas niet heel betrouwbaar, ze geven vaak een dun streepje terwijl er niks is. Je zou beter dan een kruidvat test kunnen doen of wachten tot Clearblue digitale positief is. 
  12. J

Gonal F + Ovitrelle

Hé wat ontzettend rot zeg! Ik snap dat je er even helemaal kapot van bent! Het kan soms zo oneerlijk voelen, alsof het nooit gaat lukken. Deze gevoelens mogen er echt wel zijn, laat ze ook lekker even toe en wees lief voor jezelf. Lekker een bak ijs leeg lepelen of waar je dan ook zin in hebt...
  13. J

Gonal F + Ovitrelle

Ha meiden, ik kom hier mee praten :)  ik zie dat er een aantal zwanger zijn, super leuk! Gefeliciteerd!  Ik heb zelf PCOS en de rondes Letrozol hebben helaas niks gedaan, er groeiden geen eitjes van. Ik hoop dus heel erg dat Gonal-F zijn werk wel gaat doen! Morgen krijg ik een echo om te kijken...
  14. J

PCOS, Letrozol

Ha meiden, ik weet dat dit een topic is over Letrozol en PCOS, maar heeft er ook iemand ervaring met dat Letrozol niet werkt? Ik heb geen enkele positieve ervaring gehad met Letrozol helaas, dat was een flinke tegenvaller! Niks sloeg aan. Ik mag nu beginnen met Gonal-F. Iemand ervaring? En dat...
  15. J

PCOS, Letrozol

Wat balen dat het niet het gewenste resultaat geeft bij jullie! Wel fijn dat jullie nog voor extra echo's mogen. Ik had vandaag mijn eerste echo van mijn eerste ronde 2.5 mg. Het heeft helaas helemaal niks gedaan. Er groeide echt niets. Ik moet nu gewoon weer aantal weken wachten tot m'n...
  16. J

PCOS, Letrozol

Ik kom helaas met jullie mee praten. Ik heb vanmorgen negatief getest en dit was mijn laatste ronde om het zelf te proberen, dus ik baal vreselijk! Ik heb de Letrozol al in huis, dus even wachten tot ik er mee kan beginnen. Ik heb wel erg vroeg getest al, dus moet nog even wachten op mijn...
  17. J

Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Ik kom ook mee kletsen, wij willen graag een 2e kindje.  Ik heb PCOS en dus een lange en onregelmatige cyclus. Ik had ovulatietesten gekocht en dacht dat ik een positieve had, hij was net zo donker 's de controle streep en daarna liep hij af. Maar week later verloor ik rekbaar slijm en knalde...
  18. J

Omgaan met onregelmatige cyclussen

Ik ga eens kijken naar teunisbloemolie, want ik heb helaas ook een lange cyclus. Zo voelt het idd alsof je veel minder kansen hebt om zwanger te raken.  Ik denk dat ik ook maar ovulatietesten ga gebruiken, ook al voel ik vaak wel mijn eisprong ongeveer. 
  19. J

NOD 18 juni wie nog meer

Hier ook , maar helaas een negatieve Earl test in mijn handen vanmorgen. 
  20. J

NOD juni 2022

Gefeliciteerd! Hier mijn NOD 19 juni, maar in mijn vruchtbare dagen was ik beetje ziek, dus hebben maar 1 kans.. was bij de eerste ook genoeg en je hebt immers maar 1 keer seks nodig om zwanger te raken toch ?  dus ben benieuwd! 
  21. J

Vroege innesteling ?

Het zou goed kunnen dat het je innesteling is. Heb je inmiddels al getest?
  22. J

9 maanden en nog steeds niet zelfstandig zitten

Mijn dochter is van 14 september en kan pas sinds enkele dagen zelfstandig in zit komen. Het komt wel goed dus :) 
  23. J

Baby’s geboren in september

Wat vervelend dat sommige van jullie weer die onrustige avonden hebben. Hier heel soms, eens per week. Dan is het huilen zodra we weg lopen, maar als we er bij blijven zitten, gaat ze zichzelf ontzettend uitsloven. Heel vermoeiend. En veel van jullie zijn al druk met zich optrekken en stappen...
  24. J

MariekeSep, wat super leuk dat je weer zwanger bent en de echo goed was! Gefeliciteerd!    Lies, ik het hetzelfde. Ongesteld, 3 weken later weer en nu al 8 weken niet...  Met een gewone beker bedoelen jullie dus gewoon zo'n plastic ding waar wij zelf ook uit kunnen drinken? Dan ga ik die eens...
  25. J

Hoe drinken jullie baby's uit hun beker dan? De mijne snapt het echt niet, dus krijgt ook geen water binnen naast haar 3 flessen. 
  26. J

Ik lees hier al vanaf het begin mee, af en toe plemp ik een reactie en dan tijdenlang niks meer. Vanaf nu echt proberen mee te schrijven, want ik heb niemand in mijn omgeving die baby's heeft dus herkenning is wel fijn.    Wat kriebelt het al bij vele van jullie voor een 2e zeg! Ik ben nog...
  27. J

Wat leuk, al die ontwikkelingen! Wat gaan ze hard nu he?  Hebben jullie nog lekkere hapjes combinaties? 
  28. J

Welke fiets kopen?

Ik heb ook een Cortina. De Gazelle vond ik ook niet zo fijn fietsen.
  29. J

Iris, het lijkt wel of ik je bericht gelezen hebt. Hier ineens ook ellende met slapen en ook de 2e fles niet meer leeg drinken. Ik ga ook eens kijken of ze aan 3 flessen genoeg heeft. Eerst ging ze altijd gelijk slapen, maar deze week zijn we 1.5 uur bezig. Zodra ze ons niet meer ziet is ze...
  30. J

Onze kleine meid heeft nooit 3 keer per dag geslapen. Ja, de eerste maand, maar daarna niet meer. We krijgen haar gewoon echt niet meer in slaap einde van de middag, dat is groot drama. Ze redt het goed tot haar avond slaap, dus we vinden het wel prima zo. Misschien komt het doordat haar...
Terug
Bovenaan