Zoekresultaten

1. T

NOD maart 2023

Hallo Dames! In het januari & februari topic was ik vrij actief en in dit maart topic was ik een 'stille mee-lezer'. Afgelopen zondag heb ik een early test gedaan op 11DPO. Deze was positief. Vandaag voor de zekerheid nog een test gedaan, een gewone, en deze was ook echt knalpositief! Voel van...
  2. T

NOD Februari 2023

Bedankt voor jullie reacties. Ik had het gister al gelezen en het stelde me toch wel gerust te lezen dat jullie dachten dat het niet heel veel kwaad kon. Vanochtend is mijn menstruatie dan toch eindelijk goed doorgebroken. Mix van teleurstelling en opluchting tegelijk. Een drukke week voor de...
  3. T

NOD Februari 2023

@Noenoe Ah shit... dat is balen inderdaad.. Moet je man vaak naar het buitenland? Dat maakt 'timing' ook extra uitdagend denk ik. Hier is mijn menstruatie nog steeds niet echt goed doorgebroken. Vrijdagavond na het vrijen had ik bruinverlies (1 dag overtijd). Ik dacht; nu zal het wel gaan komen...
  4. T

NOD Februari 2023

@Klavertjes, dat klinkt verdrietig. Wel fijn dat je voor jezelf hebt besloten wat nu prioriteit heeft en dat je het 'zwanger worden' even kunt parkeren. Hopelijk ontstaat er snel weer nieuwe ruimte. @Noenoe ah dat is balen!! Gister verwachte ik mijn menstruatie. Het is niet gekomen, maar het kan...
  5. T

NOD Februari 2023

@Pluhbluh, wat lief dat je daar nog aan denkt! Ik heb gisterochtend inderdaad getest, 12dpo. Het was negatief. Heel jammer, maar weer op naar de volgende ronde denk ik.  @Saby, ik ben ook heel benieuwd of je nog getest hebt?? @Mariell, waarschijnlijk lees je dit niet meer omdat je even een...
  6. T

NOD Februari 2023

Daar was ik alweer; even advies vragen aan degene die eerder zwanger zijn geweest (of er gewoon heel veel vanaf weten). Zonet na het toiletbezoek had ik hele dikke/slijmerige/kleverige afscheiding, het soort afscheiding dat ik vlak voor mijn eisprong ook heb. Mijn eisprong is volgensmij op 2...
  7. T

NOD Februari 2023

@Pluhbluh, Ik lees dat de innestelling kan plaatsvinden tussen 5-12 dpo, dan zit je wel aan de vroege kant ja.. maar het zou kunnen. Fingers crossed! Ik weet mijn LF niet zo goed meer. In de maanden voordat wij begonnen met 'proberen' heb ik mijn cyclus getrackt. Keurig altijd 28 dagen, en...
  8. T

NOD Februari 2023

@Plubluh, innestelling hopelijk!! Ik ben nu 9dpo, heb gister en vandaag ook wat krampjes gehad. Wel erg licht. Ik hoop ook op een innestelling, maar ach.. ik leg elk pijntje/krampje onder een vergrootglas, dus het zal wel niet. Geen pijnlijke borsten, maar ze lijken wel wat voller. Mn vriend...
  9. T

NOD Februari 2023

Kim, ben je ook wel eens overtijd? Als je vandaag of morgen niet ongesteld wordt; is dat dan al een duidelijk teken? Of ben je wel vaker een aantal dagen later? Balen dat je ziek was!! 
  10. T

NOD Februari 2023

Wauw @Jeany, wat super!! van harte gefeliciteerd.  Welkom Saby, dan lopen wij redelijk gelijk op.  Hi Kim, spannende dag dus. Heb je ook al klachten? Ik ben vandaag 8dpo en lees veel dat de 'zwangeren' dan al een aantal klachtten ervaren. Misselijkheidsvlagen en zere borsten enzo. Ik heb echt 0...
  11. T

NOD Februari 2023

@Breezy ik heb je foto goed bekeken maar ik zie helaas echt niks. Misschien komt het nog! 't is nog vroeg :)
  12. T

NOD Februari 2023

Even refererend aan mijn eerder vraag rondom de NOD's, heb al een lijstje gevonden; geupdate lijstje: 4 februari – Mariell11 februari – Gebruiker 12 februari – Jeany 13 februari – Breezy 16 februari – Tessa-Liz 19 februari – Plubluh 20 februari – Unwritten 23 februari – Jorie (schatting) 27...
  13. T

NOD Februari 2023

ooooh super spannend @Mariell en @JeanyAnon! Ik zie bij jou Mariell, wel echt een streepje op je 2e foto. Maar wel gek dat je NOD nu al een poosje geleden is en dat je nog steeds zo'n vaag streepje hebt. Misschien had je deze keer ook wel een langere cyclus en ben je je NOD eigenlijk nog maar...
  14. T

NOD Februari 2023

@Noenoe; oeh vreselijk die onzekerheid! Is er ook iets waardoor je je gewijzigde menstruatie kan verklaren? Ziek geweest? Jetlag o.i.d.? Het zou volgensmij 11 DPO nog best een innestellingsbloeding kunnen zijn. Maar ik wil je geen valse hoop geven.
  15. T

NOD Februari 2023

@Mariell, dan denk ik dat wij ook dag op dag gaan aanhouden voortaan! En ja als het dan wel een keertje extra gebeurd, dan is dat ook gewoon wat het is. Het moet inderdaad leuk en ontspannen blijven en niet alles moet draaien om een potentiele zwangerschap. Mijn verwachte NOD is 16 feb. dus over...
  16. T

NOD Februari 2023

@Klavertje en Stabij, naar... had jullie wat anders gegund. Maar ik gun iedereen hier een positieve test, net als dat ik het mezelf ook gun ;).  We hebben de keuze voor (nog) een kindje gemaakt en dan wil je ook gewoon dat het NU gebeurd. Helaas werkt het niet zo natuurlijk. Hier inmiddels de...
  17. T

NOD Februari 2023

Alles even bijgelezen!  @Noenoe. Domme vraag van mij misschien hoor, maar zes dagen dpo; wat zouden überhaupt de symptomen dan kunnen zijn? Is het niet wat vroeg voor symptomen? Of is dat wel echt al mogelijk? Ik dacht namelijk dat de zwangerschapssymptomen (misselijk, pijnlijke borsten etc.)...
  18. T

NOD Februari 2023

Daar was de februari topic al! Ik kan nog steeds niet vinden hoe ik mn naam wijzig, maar zal er vanavond even voor zitten. Bij deze ook aangevuld met mijn NOD: (Tessa-Liz) Hoi meiden, ik doe ook mee, spannend! Heb ‘m hieronder aangevuld: 1 februari – Ntje 2 februari – Danielleeeex 3 februari –...
  19. T

NOD januari 2023

@Zazoutwee ohh zou super voor je zijn! Heb je vanochtend ook weer getest? @Nici gefeliciteerd!!  @Jorie wat naar voor je.. ik had het je erg gegund na alle spanning. Ik hoop voor je dat je binnenkort de knop weer om kunt zetten, en voor nu; ook maar even goed doorvoelen.. Ik had eerlijk gezegd...
  20. T

NOD januari 2023

Wat lief dat er zoveel mensen vragen of ik vanochtend getest heb! Mijn menstruatie brak gisteravond door, dus ik weet nu voldoende ;).  Natuurlijk was het gisteravond een teleurstelling, maar ik moet zeggen dat ik me vandaag beter voel dan dat ik de afgelopen dagen gedaan heb. We gaan nu straks...
  21. T

NOD januari 2023

Vandaag is ook mijn menstruatie (tot nu toe) niet begonnen. Ik kon me niet beheersen en heb zojuist getest met k2v5. Negatief. Domper! Morgen ben ik drie dagen overtijd, maar voor de zekerheid doe ik morgenochtend ook nog maar een testje met ochtendurine. Ik hoop eigenlijk dat het morgen...
  22. T

NOD januari 2023

@Frasseke, fijn dat de IUI prima leek te gaan!!
  23. T

NOD januari 2023

@Unwritten, waah spannend! Het klinkt wel positief! Ik zit ook nog op een spannend wachtbankje. Morgen ben ik twee dagen overtijd. Wel nog steeds krampen die voelen als menstruatiekrampen en verder eigenlijk weinig symptomen. Voel me eigenlijk ook best wel energiek. Dus ik probeer mezelf voor te...
  24. T

NOD januari 2023

@Jorie, ah dan snap ik het. Hopelijk voel je je nu zonder ovulatietesten wat 'vrijer' en uiteraard hoop ik voor je dat het deze ronde raak mag zijn!
  25. T

NOD januari 2023

Als ik jullie zo lees over ovulatietesten, dan lijkt het me best een gedoe! Heb ze nog nooit gebruikt, maar we zijn dan ook nog niet heel lang bezig natuurlijk.. Wat is voor jullie de reden om ze te gebruiken? Bang om de ovulatie te missen? Als je een aantal dagen na je menstruatie om de 2-3...
  26. T

NOD januari 2023

Bedankt voor jullie tips. Het enige wat ik inderdaad kan doen is wachtten (en proberen mezelf af te leiden). Gister mijn NOD en géén bloed! Vanochtend test gedaan (k2v5), zo wit als maar kan! Nu maar afwachten. Zal nog wel doorbreken vandaag.. @Jorie, spannend!! Succes met afwachten.  
  27. T

NOD januari 2023

Hi, toch even jullie advies/ervaringen vragen: Zijn er hier mensen die eerder zwanger zijn geweest en die veel symptomen hadden van de aanstaande menstruatie, maar dat dat achteraf zwangerschapsklachten zijn geweest? Ik verwacht morgen mijn menstruatie en heb sinds gister en vandaag krampen in...
  28. T

NOD januari 2023

Van harte gefeliciteerd @Magzie! Hopelijk neemt de onzekerheid gauw af en ga je een hele fijne zwangerschap tegemoet! Hier nog 2 dagen tot mijn verwachte menstruatie. Vanochtend weer een ealy test gedaan en weer negatief. Ook al allemaal verschijnselen die erop wijzen dat mijn menstruatie er aan...
  29. T

NOD januari 2023

Hi, na een tijdje meelezen zal ik ook eens reageren! Mijn vriend en ik zitten in ronde 3 en as. dinsdag (17-01) verwacht ik mijn menstruatie. Tijdens ronde 1 was ik er heel heel erg mee bezig, bijna obsessief, en mijn verwachte menstruatie bleef uit. Testen bleven negatief en 2 dagen later werd...
Terug
Bovenaan