Zoekresultaten

1. U

NOD Februari 2021

@floorElivra, 99% zeker door ovulatie testen. Ik hen nog steeds bijna geen bloedverlies, vanmorgen nog een test gedaan en ook die was negatief. 
  2. U

NOD Februari 2021

@FloorElvira geen idee hoe dat zit, heb dit nog nooit mee gemaakt, wist eigenlijk ook niet dat het kon om eerlijk te zijn. Heel naïef misschien maar had nooit gedacht zover overtijd te zijn zonder positieve test. Op de huisarts al wat kan doen geen idee maar  ik lees overal dat je wel de...
  3. U

NOD Februari 2021

Hoi meiden, Tijdje off line geweest maar wel veel mee gelezen!  Alle zwangeren gefeliciteerd! Alle anderen super balen op naar een nieuwe ronde. Ik zelf ben 5dagen overtijd maar helaas niet zwanger volgens de test. Zo wit als wat gisteren geen tuurstreepje te bekennen. Verder ook geen ms te...
  4. U

NOD Februari 2021

@floorelvira wij doelen daarmee op het feit gezien iedereen in onze directe omgeving, perongeluk of binnen 2 maanden zwanger is geraakt.. voelt voor ons dus als "niet zo makkelijk" al weet ik dat we pas net begonnen zijn en dat er ruim een jaar voor staat en wel langer.
  5. U

NOD Februari 2021

@anniebel en @floorelvira als je de prik neemt wordt het ook afgeraden binnen 2 maanden zwanger te worden.. ik ben daardoor echt gaan twijfelen. Denk dat ik het pas na een eventuele zwangerschap neem.. Dank jullie wel allemaal, ik wil niet elke maand zoveel hoop hebben dat het dit keer wel lukt...
  6. U

NOD Februari 2021

Hoi meiden, Helaas vanuit het niets net ongesteld geworden.. huilbui verder en nu maar weer door. Nieuwe nod is rond de 24e van februari, zal mezelf nogmaals op de lijst zetten! Fijn dat dit in de goede volgorde staat, ik snap alleen niet hoe jullie dat doen dus zet mezelf er onder haha en hoop...
  7. U

NOD Februari 2021

Eindelijk weer eens ingelogd op het forum. Wilde even kijken of ik het een beetje beter los kon laten zonder het forum, het is wel redelijk gelukt maar merk wel dat ik het mis om te lezen en te schrijven met anderen. Het voelt niet meer als het bij je dragen van een groot geheim dat je bezig...
  8. U

NOD Februari 2021

@Belgo hopen dat het niet nodig is maar ook fijn dat je daar al redelijk snel terecht kan! Ik duim mee voor je. Hier maandag en dinsdag (beide om 13uur) positieve ovulatie testen gehad vandaag al bijna helemaal wit. Dat betekend dat onwijs lastige wachtbankje zich weer aan dient. Mijn LF zit zo...
  9. U

NOD Februari 2021

Hoe vervelend het ook is voor iedereen, ik ben blij dat ik die wacht weken niet als enige zo ervaar. Ik wandel veel en heb nog genoeg te doen in huis maar het blijft maar in m'n hoofd zitten. @lepris Ik doe niet aan tempen..  Ik ben nu zelf weer begonnen aan de ovulatie testen vorige maand de...
  10. U

NOD Februari 2021

Ook ik schuif hier weer aan. Ronde 8 gaan we voor! Gelijk een vraag voor tips: Hoe zorgen jullie buiten het werken om dat je er even niet mee bezig bent tijdens deze lockdown? Ik merk zelf nu je meer thuis bent dat ik mezelf soms helemaal gek maak met of ik iets voel etc. 
  11. U

NOD Januari 2021

gefeliciteerd iedereen met een positieve test! Voor iedereen op het wachtbankje succes ik duim voor jullie mee! Voor die gene die ongesteld zijn geworden, balen! en op naar de volgende ronde Zelf hoor ik bij de laatste groep, die hele lichtje bloeding vanaf woensdag is toch doorgezet in een hele...
  12. U

NOD Januari 2021

Hee meiden,  Toch even een berichtje want heb vanaf vanavond ineens roze bloedverlies 8 dagen na mijn eisprong en 6 dagen eerder dan mn nod.. ik ben echt nog nooit zo vroeg ongesteld geweest, altijd na de dag die mn app aangeeft nu las ik dat het precies het gemiddelde is voor een...
  13. U

NOD Januari 2021

@poni wat ontzettend vervelend dat je lichaam zo doet. Zelf zit ik op dag 10 na mijn positieve ovulatietest. Heb al 3 dagen echt last van m'n buik maar dan echt heel laag. Als ik het moet omschrijven zou ik zeggen dat er elastieken aan mijn buik vast zitten op spanning staan en regelmatig even...
  14. U

NOD Januari 2021

@noeksie wat fijn dat je je eisprong hebt gevonden en dat ie eerder is!  @vjs nadat ik met de pil gestopt ben ivm bijwerkingen had ik ook dat mijn lijf helemaal van slag was heb de pil nog geen half jaar gehad. Daarna heb ik een spiraaltje gehad en dat is echt een verschil van dag en nacht, ik...
  15. U

NOD Januari 2021

@SMILEY-X Wij waren gisteren zo laat thuis dat we beide als een blok in slaap vielen. Vanavond en morgen gezellig maken! Hopen dat we nog optijd zijn voor deze ronde. @feyre weet jij dat of iemand anders natuurlijk als je ovulatie test nu een piek geeft en je bent regelmatig ongesteld of je ei...
  16. U

NOD Januari 2021

@smiley-x ik heb hetzelfde. Had mijn eisprong ook veel later verwacht maar nu met de ovulatietest ineens een piek te zien. Twijfel nu of ik vanavond nog moet testen. Extra gezellige dagen dus voor ons.
  17. U

NOD Januari 2021

@feyre gefeliciteerd wat een leuk kerstcadeautje voor jullie! Geniet er van!  
  18. U

NOD Januari 2021

Ik probeer elke dag even te lezen maar Door de hele lockdown en familie omstandigheden hier onwijs hectische dagen achter de rug hopelijk vanaf nu allemaal weer wat rustiger, maar nog wel te weinig tijd om elke dag aanwezig te zijn op het forum. Maar lees wel alles terug al heeft reageren op...
  19. U

NOD Januari 2021

@noeksie, ik heb de "normale" gekocht. Ik las inderdaad bij de beschrijving dat tussen 10 en 16 de beste tijd was. Zit zelf in de kinderopvang maar moet wel gewoon werken. Komende week een weekje vrij en moet dinsdag beginnen met testen dus dat doe ik gewoon thuis en die week erna werk ik maar 2...
  20. U

NOD Januari 2021

Hoi meiden ook ik doe hier weer mee! Vanmorgen ongesteld geworden een uur na een witte test. Ovulatie testen van 2besure krijg ik vandaag of morgen binnen. Vind alleen moeilijk te bepalen welke tijd ik ga testen. Kan dit bv ook in de avond? Vind het zo een gedoe op m'n werk om dat te doen.  Mijn...
  21. U

NOD December 2020

Wat een hoop positieve testen, gefeliciteerd iedereen.  Hier vanmorgen nog eens een test gedaan omdat ik 13 december ongesteld had moeten worden maar er nog niet was. Weer witter dan wit. En nog geen uur daarna breekt mijn menstruatie door. Wat kan een lichaam vervelend doen zeg ? Als het goed...
  22. U

NOD December 2020

@JustMeAngel die is gewoon positief hoor!  @sweetcherry ik begrijp je gevoel wel. Ik denk deels het zelfde maar ook bespreek ik net met mijn vriend als dit zo doorgaat mag je niet eens bij de eerste echo's zijn als het wel lukt. Dat is toch ook wel een dingetje hoor. Verder hier nog niet...
  23. U

NOD December 2020

Hoi meiden.  Vanmorgen getest en helaas spierwitte test in handen. Heb ook een beetje last van mijn onderbuik dus denk dat ik in de loop van de dag of morgen ongesteld wordt. Ik probeer er niet al te emotioneel om te zijn, maar ooh wat voel ik mij verdrietig en een soort van eenzaam. Ben blij...
  24. U

NOD December 2020

Ik ga morgen testen, dan zijn mijn vriend en ik toch onverwachts beide vrij. Voel mij toch niet helemaal mezelf laatste week dus ik ga een testje wagen.
  25. U

NOD December 2020

@woefje gefeliciteerd!  Hahaha! Oeps ? naja was hij vast snel vergeten nar het positieve nieuws. Wij lopen elkaar mis door werk, misschien ga ik dan toch maar 1x van m'n geloof afvallen en morgen testen. Mijn vriend zei net dan testen we morgen toch? hij is daar makkelijker in dan ik haha.
  26. U

NOD December 2020

@feyre, ik zou het gewoon nog 1x proberen, gevalletje niet geschoten is altijd mis ??
  27. U

NOD December 2020

@fienon gefeliciteerd wat een mooi nieuws. @woefje ja opzicht lukt mij dat wel hoor om te wachten. Mijn vriend en ik hebben de afspraak gemaakt dat ik niet zonder hem een zwangerschapstest doe dus als ik een beetje pech heb kan ik op zn vroegste woensdagochtend testen als zondag mijn menstruatie...
  28. U

NOD December 2020

@droommaarzacht wauw!! Gefeliciteerd  @woefje ik heb alleen onwijze koolhydraat behoefte ineens de laatste week. Verder stop ik dus van alles in mn mond en tegelijkertijd voel ik mij dik hahaha. Maar buiten dat, iets gevoelige borsten, hoofdpijn, onrustige maag en darmen en opeens heel warm...
  29. U

NOD December 2020

@floorelvira wat jammer dat het zo uit elkaar ligt bij jou en je man. Hopelijk komt er een spontane wonder bij jullie binnenkort. @feyre wat een duidelijke piek! Welke testen gebruik je? Zat zelf te denken om sensitest te gaan bestellen als ik toch ongesteld deze ronde. Clearblue hoor ik vaak...
  30. U

NOD December 2020

@krokuzzzkelly ja dat is inderdaad zo maar het schijnt dus zo te zijn als je eerst een redelijk aantal minuten met je bekken gekanteld of een kussen onder je billen blijft liggen dat je alle tijd hebt om de cup in te brengen. Ik zeg ook alleen maar wat ik gelezen heb hoor, ben hier zelf een leek...
Terug
Bovenaan