Zoekresultaten

1. G

Ovulatie test + temperatuur

Hiiii iedereen, Om deze maand wat beter in perspectief te brengen wil ik graag een vraag stellen. Ik heb op 21 juli om 18:20 mijn pic gevonden dmv een ovulatie test. 1 dag daarvoor had ik heel veel waterige afscheiding. Op 21 juli was mijn ochtendtemperatuur 36.7, wat overeenkomt met mijn...
  2. G

NOD april

Thankyou dames voor het meekijken. Helaas vandaag toch ongesteld geworden dus ga door naar ronde 2. Voel me wel echt veel beter mentaal, heb er volle vertrouwen in.  suc6 jullie allemaal, ik duim heel hard ?
  3. G

NOD april

https://ibb.co/PgtHmLC   dit was vandaag. Op de foto is het grijs, maar in het echt was het wel roze en binnen de tijd. Maar zal niet meer testen, het maakt me alleen maar gek zulke vage testen lol. 
  4. G

NOD april

@lola lo, ja was echt een verdrietige periode. Ik sta er nu al wel wat positiever in. Hopelijk mag het snel raak zijn voor ons allen? @Booknerdrox, heb vandaag nog eentje gedaan en die lijkt donkerder te zijn. Heb toen ook een early clearblue gedaan en binnen de tijd zag ik een heel licht vaag...
  5. G

Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Hay girls, na eeen lange tijd afwezig te zijn geweest weer terug op het forum, alleen helaas niet meer in dit topic van uitgerekend in augustus. Helaas zijn wij er na een goede 1e echo bij de 13 weken echo erachter gekomen dat het vruchtje met 9weken was gestopt met groeien. Was een zware en...
  6. G

NOD april

https://ibb.co/rvg82XJ
  7. G

NOD april

Hey Dames, ik schuif na een lange tijd afwezig te zijn geweest bij jullie aan. Eind november was ik zwanger na een goede 1e echo zijn wij er bij de 13weken echo helaas achtergekomen dat het vruchtje bij 9weken was gestopt met groeien. In februari een curetage gehad en mijn cyclus heeft zich...
  8. G

@Paula'tje, wat lief van je vriendin dat ze je zo een cosleeper aanbood. Wel fijn dat je zulke lieve mensen om je heen hebt die je steunen. En nice dat boekje, klinkt interessant. Zal het even gaan googlen en kijken of het mij ook aanspreekt. Jij ook, geniet van je zwangerschap en heel veel...
  9. G

@Anirbas, inderdaad mooie manier van afscheid nemen. Heel veel sterkte toegewenst en ik heb er volle vertrouwen in dat we je weer snel terug zullen zien onder het forum 'zwanger zijn' met een positieve einde ?!   @Kaat- ik weet precies hoe je je voelt haha, en inderdaad het is voor iets moois...
  10. G

Hay dames, sorry dat ik niet zo actief ben. Ik zit er echt soms doorheen ?. De afgelopen dagen ziekjes geweest, keelpijn gehad en had geen stem meer, ook erg moe en slaap zo slecht pff. Heb ook echt de hele dag zo een vieze smaak in mijn mond wordt daar echt gek van haha. Heb nu een heel zak van...
  11. G

Heb net mijn echo gehad en alles was goed. We hebben het hartje ook horen kloppen. De grootte van de baby kwam ook overeen met het aantal weken (8 weken). We gaan nu plannen om het onze ouders en broers/zussen te vertellen ?
  12. G

@joye wow, kan het niet zo zijn dat je zelf gewoon een foute inschatting heb gemaakt van hoe ver je bent? En dat de zwangerschap wellicht gewoon 5 weken is? Dan is een leeg vruchtzakje namelijk niet zo gek, omdat je met 5 is weken zwangerschap niet echt veel ziet.  Ik ben het echt helemaal...
  13. G

Hay dames, zo dat is weer een tijdje geleden. Ik was zo druk deze dagen, met de feestdagen heeft echt voor wat afleiding gezocht. Heb wel al jullie verhalen kunnen lezen. Superblij voor degene die al een goede 1e echo achter de rug hebben dat is waarschijnlijk echt een ontzettende opluchting...
  14. G

@ZazouTwee, echt vervelend pf. Het liefst klamp ik mezelf de gehele dag tegen de verwarming vast. Kan niet wachten tot het wat warmer wordt haha. @Rch ik ben 27 en 3 maanden wanneer ik ga bevallen haha.
  15. G

Dankjewel Kaat voor je duidelijke uitleg. Ja dat klopt dan wel wat CB zegt met mijn berekening, dat is wel fijn haha. En wat zijn jouw testen toch mooi opgelopen! Fijn dat het in tegenstelling tot de vorige keer nu zo positief is, hou dat vooral vast!  @Joye wat een mooie test! precies net als...
  16. G

Hai dames, wat een hoop berichten al weer. Wat fijn om te lezen dat iedereen het goed maakt ?. Welkom aan alle dames die erbij zijn gekomen. Ik herken dat honger hebben ook idd haha en google echt bij elk voedsel of ik het mag eten of niet, echt sneu hahah. Verder voel ik me echt goed, geen...
  17. G

NOD december 2022

Omg wat een hoop positieve berichten! Gefeliciteerd Gansje en Rch ??!!   Ik heb mijn 1e echo pas 9 januari, dus dat wordt nog even afwachten. Voel me redelijk goed. Alleen heel erg moe en soms nog wat duizelig. Hoe is het met derest? @ZazouTwee ik vind dat wel een goed idee ja, om verder te...
  18. G

NOD december 2022

Gefeliciteerddd!!!! @kaat-. Ik wist het! klonk echt super positief al je klachten, gelukkig is het ook positief op de test. Geniet er maar lekker van. @Keira bij mij is het de 2e ronde van "echt" proberen raak. IK heb sinds 2 dagen zo last van mijn bilspieren. Een spierpijn gevoel echt vervelend...
  19. G

NOD december 2022

@kaat- Dat klinkt echt super positief! Ik had ook echt last van droge ogen (draag zelf ook lenzen) en een dag erna last van een droge mond en lippen. Super spannend, maar klinkt echt goed?
  20. G

NOD december 2022

OMG YESSSS @pandalover en @joyE, superblij voor Julie dames! GEFELICITEERD!! ??
  21. G

NOD december 2022

@ZazouTwee, zo cute van je zoontje. Hij wodt vast en zeker een geweldige en trotse grote broer. En spannend 2 jan. is nog wel een beetje ver idd, maar geniet ondertussen lekker van het wondertje in je buik die lekker aan het groeien is. Komt helemaal goed! @TMAAM, nee vonden we beiden niet echt...
  22. G

NOD december 2022

@ZazouTwee oeh wat leuk een tweede wondertje erbij. ? heb je al een afspraak voor de echo? 
  23. G

NOD december 2022

@Gansjegans mijn eisprong voelde ik op 29 nov. heel duidelijk. Ik heb nog geen cb met wekenindicator gedaan alleen de normale cb digitale. Maar de innesteling voelde ik ook echt maandag 5 dec. ben heel de dag ziek geweest. Maar ben idd ook benieuwd hoe het zo snel al echt duidelijk positief...
  24. G

NOD december 2022

@ZazouTwee, zeker spannend, maar komt goed heb er vertrouwen in. Ja is onze 1e kindje ? en bij jou?
  25. G

NOD december 2022

Nou vandaag ook een clearblue gedaan en die was nog duidelijker positief. Moet er dan toch wel aan geloven, blijft nog spannend. Voel me inmiddels super duizelig. ben echt lichtjes in mn hoofd :( @TMAAM omg YESSS GEFELICITEERD!!! ook jij hoeft je NOD niet meer af te wachten haha geweldig hoor...
  26. G

NOD december 2022

Dank dames?, kan het haast niet geloven. Ben zo bang dat het vals positief is ofzo, is echt super vroeg al zo positief. Ik ging er vanuit dat het toch weer blanco zou zijn. ? ik ga morgen met een andere merk ook testen en dan zal ik het aan mn man vertellen.  @kaat- haha ja mijn vaderskant...
  27. G

NOD december 2022

gelukt thankyouu @Anirbas
  28. G

NOD december 2022

https://ibb.co/vvZ7xC6
  29. G

NOD december 2022

Nou ik krijg geen foto geüpload :( 
Terug
Bovenaan