Zoekresultaten

1. J

NOD november 2018

Thnx voor de reactie ❤
  2. J

NOD november 2018

Sory iedereen die positief heeft getest gefeliciteerd!
  3. J

NOD november 2018

Meiden,  Ik heb ook even advies nodig.  Eind sept gestopt met pil. Na 42 dagen ongi geworden. Nu dag 40 nog niets. Ook niet zwanger. In sept met de dokter de afspraak om langs te komen mocht mijn menstr niet op gang willen komen.  Toch ben ik bang dat ik weer af word gewimpelt met ga nog maar...
  4. J

NOD november 2018

Hey meiden.  Even zeggen dat ik negatieve test had vanochtend. Wat stom.... ? Ik hoop snel door te kunnen naar de volgende ronde. Fijne dag
  5. J

NOD november 2018

Hey meiden, Even over dat loslaten We denken hier allemaal: -Ow dat kwaaltje heb ik ook  - Ow die gedachte heb ik ook - ik voel dat ook zo Dat zecht ons dus eigenlijk al dat wat we voelen en denken dus volkomen normaal is. Dus als je die onzekere gedachte hebt (van ben ik niet onvruchtbaar....)...
  6. J

NOD november 2018

joena !!!!!!! Gefeliciteerd! Wat ben ik blij voor jullie. Heel veel sterkte met zwangerschap. ❤
  7. J

NOD november 2018

???zo herkenbaar  
  8. J

NOD november 2018

Die rode wangen dat heb ik ook. Heel erg. Maar ik had het ook vorige ronde. Dus ik weet niet of het heel veel zecht.  Ik heb ook troebele urine. ?iemand ervaring mee?  Wat blijft het toch gissen, en wat houd ons lichaam ons voor de gek. 
  9. J

NOD november 2018

Hoi meiden,  Leuk om mee te lezen. Voor iedereen die negatief heeft getest: wat stom, Good luck. Geef niet op... En voor de positieve tester onder ons: jeej! Gefeliciteerd! Ik ben maandag jarig en dit weekend waarschijnlijk NOD (moeilijk te bepalen dit is eerste echt ronde na 1ste ongesteldheid...
  10. J

NOD november 2018

feyre: voor mij was het een logische stap want wilde echt iets met kinderen blijven doen. En het is zo dat de kinderen op het dagverblijf zijn met onze regels en niet thuis met hun ouders regels. Je hebt er dan wel zo'n 12 a 14 in pLaats van 2 of max 3 maar het is wel heel leuk. 
  11. J

NOD november 2018

feyre: ik ben zelf ook kraamverzorgenden geweest. Ben er toen uit gegaan en ben bij een kinderdag verblijf gaan werken. Toch met de kindjes maar een geregeld leven. En je hoeft niet om te scholen want met je diploma uit de kraam kan je meteen beginnen. En er is in de kinderopvang ook enorm...
  12. J

NOD november 2018

Meiden,  Even een vraag:  Ik ben met ovu testen bezig. Alleen ik krijg wel een streepje maar is binnen die 2/5 min niet een knal streep. Als ze wat langer in drogen dan word de streep steeds feller. Alleen de rest zecht dat je later dan die 5 min niet meer moet aflezen. Wat is jullie ervaring...
  13. J

NOD november 2018

Hoi dames,  Ik meld mij hier ook. Voor ons rond 1 (eerste ongesteldheid gehad na stoppen met pil). Eerste kindjes. 1 vriendin van mij weet het voor de rest niemand. Super spannend allemaal inderdaad zeker als ik lees hoe lang sommigen van jullie al bezig zijn. En dan de onderzoeken en hormonen...
  14. J

Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hoi hoi iedereen,  Vanochtend naar dokter geweest.  Gister avond kreeg in een beetje bloed verlies bij afvegen (lekker verhaal) en vanochtend ook beetje. Ik voel mij echt heel erg ongesteld. Maar dat zal in mijn hoofd zitten. Dus zo zie je wat een afspraak met de dokter al niet kan doen.haahah...
  15. J

feyre heftig verhaal. Het blijft moeilijk fit soort situaties. Kids zijn zich wel vaak bewust van wat er speelt. Verdrietig.  sté heel veel sterkte. Super naar voor jullie. Mannen zijn altijd zo nuchter af en toe om boos om te worden.  Bij mij nog steeds (15 dagen na NOD) geen menstruatie...
  16. J

Hey meiden,  Wat leuk om te lezen dat er zo veel meiden al zwanger zijn! Echt zo blij voor iedereen.  Hier al 11 dagen na NOD heb af en toe een test gedaan maar negatief. Morgen ochtend nog maat eens een test doen. Ik word er gek van want heb wel van allerlei kwaaltjes : meer afscheiding, soms...
  17. J

Thnx voor jullie reactie.  Ik heb gewoon voor de grap maar een of test gedaan maar die was heel erg licht. Dus nu snap ik helemaal niets meer van.  (Even conclusie: NOD 26 sept. Dus vandaag 4 dagen over tijd. Negatieve zwangerschap test, ovulatie test klein licht streepje)   We gaan maar weer...
  18. J

Hoi iedereen!  Leuk om te lezen dat sommige dames een leuke verrassing al hebben mee gemaakt. Ik wil even wat delen want ik weet het even niet meer. Ik had woensdag (26sept) ongesteld moeten worden maar nog niets. Dus vandaag 4 dagen over tijd.Heb  meerdere tests gedaan maar negatief.  Wel wat...
  19. J

NOD september 2018..

Knufeltjeee, zo herkenbaar. Dat je het zo erg denkt te zijn en dan even een reality check hebt. Bah is even niet leuk. Maar inderdaat wel fijn dat het nu al op gang is.  Ik heb donderdag NOD dus vandaag early test gedaan. Was zo nieuwsgierig. Je denkt jezelf bijna zwanger. Maar die test was...
  20. J

NOD september 2018..

Wat heftig zeg allemaal als ik dat zo lees. Heel veel sterkte en ik hoop echt dat jullie allemaal snel een positieve test hebben. Ik ga voor jullie duimen. Tooy tooy tooy.  Ik ga toch maar een early test doen zondag. Wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ook als is eerste poging je hoopt toch...
  21. J

NOD september 2018..

Ow ladies, wat is het toch spannend. Ik maak mezelf helemaal gek en denk van alles te voelen maar zal zo teleurgesteld zijn als het niet zo is..  Knallende hoofdpijn, onwijs moe en emotioneler....etc Maar ik heb pas over een week NOD dus moet echt  nog even wachten wil eigenlijk niet de vroege...
  22. J

Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Hey druppel!  Welkom. Leuk om te lezen.  Ik ben ook wel benieuwd of er vrouwen zijn die wel zwanger bleken te zijn maar geen symptomen hadden. Dat bedoel je toch Nikkkiii
  23. J

NOD september 2018..

Leuk om het zo beetje bij te houden wie er test, ongi word, zwanger word.  Ik zal mij even kort voorstellen:  30j, 1ste poging, 3 jaar met mijn vriend en willen nu dolgraag een kindje.  Heel gek maar heb altijd het gevoel gehad dat ik niet makkelijk zwanger kon worden. Heel raar want in fam geen...
  24. J

@sté een jaar is inderdaat lang. Hebben jullie al zo iets van we gaan naar de dokter of dat dan weer niet. Ik zou het wel slecht treken denk ik. Misschien kan de dokter je nog tips geven of door verwijzen.....  Even een vraag aan iedereen:  Hoe zit het met verwachting (voor eventuele...
  25. J

Hoi sté  Even een berichtje voor je. Ik las eerst je goede berichten en was zo blij voor je. Ik stelde mij al helemaal voor hoe je je moest voelen.  Maar nu naar laatste berichtje. Wat onwijs jammer voor je. Wat moet je onwijs teleurgesteld zijn.  Heel veel sterkte,  J
  26. J

@knufeltjeee Grappig ik zit ook met zelfde. Mijn moeder wel of niet op de hoogte brengen. Misschien gaat ze zich zorgen maken en inderdaat verrassing is dan weg. Maar het lijkt mij ook wel weer leuk om emoties en ervaring te delen...... pfff dus eigenlijk dubbel. Maar denk niets te zeggen. En...
  27. J

Hey meiden!  Wat leuk jullie verhalen allemaal te lezen. Leuk dat iedereen een beetje de zelfde issues heeft.  Wij hebben ongeveer 2 keer in de week seks. Maar rond mijn vruchtbare dagen om de 2 dagen.  Zo vervelend dat de tijd zooooo onwijs langzaam gaat. Je wil eigenlijk het liefst dat het...
  28. J

Zwanger worden met hpv?

Bedankt voor jullie reacties. Ben wel ge rust gesteld. Thnx en iedereen Good luck
  29. J

Zwanger worden met hpv?

<p>Ik heb onlangs een uitstrijkje moeten laten doen (omdat ik 30 ben geworden) uitslag was geen afwijkende cellen maar wel hpv. Ik begreep dat dit niet een zwangerschap in de weg hoeft te staan maar wil toch even checken wat jullie hier van vinden. </p><p> </p>
  30. J

Hoi Snackworteltje!  Ik heb 2 jaar lang de pil geslikt  en ben nu net ongesteld geworden. Ik ben niet begonnen  aan een nieuwe strip, want mijn vriend en ik willen dol graag een kleine. Ik ben echt door het dolle en heb er zin in. Dat stukje van "het gaat traag" herken in zeker. We zijn ook...
Terug
Bovenaan